iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou ook graag en code willen kunnen hebben!!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou ook graag en code willen kunnen hebben!!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mocht er iemand een code beschikbaar hebben dan hoor ik het graag
|
|
|||
|
|||
Als er iemand is die nog een code beschikbaar heeft, dan zou ik deze graag ontvangen
|
|
|||
|
|||
Code
Mocht het zo zijn dat iemand mij een F&F code kan bezorgen, dan zou ik hier heel gelukkig van worden
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand misschien een code voor de F&F van Vodafone?
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand voor mij een code met bijbehorend emailadres.
Aub. Op deze manier kan ik ook een keer een mooie iphone aanschaffen. |
|
|||
|
|||
Net een email ontvangen op mijn zakelijke adres. Voor Friends&Family leden heeft Vodafone een actie zodat de iPhone 5C of 5S één dag eerder besteld kan worden. Deze leden ontvangen op 24 oktober een email met verdere instructies om dit te bestellen.
Ik weet niet zeker of het hier gaat om mensen die een Friends&Family actie code hebben of alleen voor de zakelijke klanten die Friends&Family codes kunnen aanvragen bij Vodafone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
- Korting zolang je abonnement loopt; - Geen aansluitkosten; - Nu maar liefst twee keer zoveel data en 100 extra belminuten bij een RED Essential abonnement; - Exclusief bij Friends & Family nu ook extra korting op een BEL+SMS+WEB Sim Only abonnement. De grootste ambassadeurs worden op 24 oktober per e-mail op de hoogte gesteld en krijgen ieder één unieke code om de nieuwe iPhone te bestellen óf te delen met één van je naasten. De zakelijke klanten welke de meeste vouchers hebben uitgedeeld in de afgelopen 3 maanden. Snap alleen niet goed waarom deze mail word gestuurd. Een dag later kan iedereen de 5s/5c bestellen. |
|
|||
|
|||
Je kan toch max 10 codes aanvragen per jaar? Dus dan gaat het ze om mensen die dat hebben gedaan, en van welke de codes ook daadwerkelijk gebruikt zijn?
|
|
|||
|
|||
Maar de 5s komt sowieso op 25 oktober beschikbaar via friends and family?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: laat maar, zie nu dat dit om een post van 2012 gaat... |
|
|||
|
|||
iemand al een mail gehad dat de iphone 5s morgen via friends and family te bestellen is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders plemp ik de code hier wel neer. |
|
|||
|
|||
oke thanks. ik heb wel een code dus ook beschikbaar voor mensen die geen 'actieve promotor zijn?
i.i.g apple site en friends and family site vannacht in de gaten houden. En anders morgenvroeg na 10u bestellen |
|
|||
|
|||
Ik zie nog geen 5S staan?
|
|
|||
|
|||
ik ook niet
|
|
|||
|
|||
ik wel. 50e p/maand en 95e eenmalig met het Red abbo met 2gb data
Maar beter kun je dan kiezen voor 35e p/maand en eenmalig 395e voor hetzelfde red abbo. |
|
|||
|
|||
via welke link? friends and family?
|
|
|||
|
|||
Net besteld:
http://directsales.vodafone.nl/special_shop |
|
|||
|
|||
ik krijg elke keer ongeldig emailadres! Had jij dit niet??
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|