iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het via Twitter gevraagd, F&F bestellingen toont die statuspagina niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb het via Twitter gevraagd, F&F bestellingen toont die statuspagina niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zeiden ze ook iets over levertijden?
|
|
|||
|
|||
Bij verlenging wordt het toestel gewoon met de post geleverd als pakketje. Geen koerier etc zoals nieuwe abonnementen.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij toevallig nog aan een F&F code helpen? Alvast dank!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En anders ik wel. Heb er best iets voor over.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij ook aan een F&F code helpen? Mijn dank is groot..
|
|
|||
|
|||
ik heb inmiddels verzendbevestiging binnen. alleen geen track and trace hoelaat toestel bezorgd wordt
|
|
|||
|
|||
Momenteel staat de 5s Space Grey en Zilver op lange levertijd. De 5s Gold is niet leverbaar staat er. Vond het wel opmerkelijk...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor iemand anders besteld bij Vodafone en Friends afgelopen zaterdag. Nog bedankt voor de uitleg over de tarieven. Mooie aanbieding. Ik heb ze net gebeld. Levertijd voor gouden 5s is 4 tot 6 weken
|
|
|||
|
|||
Als het kan zou ik ook een F&F code willen hebben. Ik ken wel iemand die bij Vodafone gewerkt heeft, maar hij mag ze helaas niet meer uitdelen.
Als er nog een code over is zou dat echt super zijn EDIT: Heb zojuist een code ontvangen via een forumlid! Hartelijk bedankt! En bedankt voor het aanbod Richu75 Laatst gewijzigd door KodoBeast; 28-10-13 om 17:02. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen tussen 17:30u en 19:30u wordt toestel afgeleverd. snelle service van Vodafone.
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! Welke kleur?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verlenging en heb de Space gray 16gb besteld, vanaf de eerste iPhone altijd zwart gekozen. heb nu heel lang getwijfeld om toch eens een wit/zilveren te pakken. Maar vind de space gray mooier dan de zwarte iPhone 5.
|
|
|||
|
|||
Net gebeld met F&F, heb vrijdag ochtend meteen besteld. Toen stond er ook nog bij "op voorraad" nu bel ik op of er al iets bekend is over de levering. "sorry meneer we hebben zoveel aanvragen gehad donderdag/vrijdag nacht dat de gouden iPhone's op zijn het kan 3 tot 6 weken duren"
Voorraad status bij vodafone is niet echt up to date... |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand misschien nog een Friends&family code voor mij?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|