iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Tegen die tijd zal je vast wel een nieuw toestel willen, haha....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tegen die tijd zal je vast wel een nieuw toestel willen, haha.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Had hiervoor een Iphone 4S 64 gig en onlangs verkocht.Heb nog een Iphone 4 voor mijn werk.
De ipone 5 komt er zeker. Morgen word de vodafone nanokaart geleverd met contract. dus ga ik de komende 2 jaar de helft minder betalen dan dat ik nu doe... Thank you friend and family. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een F&F code via de methode eerder beschreven in dit topic. Ik wilde nu gaan kijken welk sim only abonnement ik wil afsluiten. Als ik ga naar de website : http://vodafone.nl/friendsfamily dan krijg ik meldingen dat de verbinding niet beveiligd is en dat er iets niet zou kloppen met het certificaat. Hebben meer mensen hier last van? Zijn er mensen die zonder problemen een abonnement via die website hebben afgesloten? |
|
|||
|
|||
Vanochtend geprobeerd middels de tips in dit topic....code gekregen en bestelling geplaatst.....
Maar eens afwachten of het allemaal doorloopt. tot nu toe prima. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Nano kaart al binnen met een 2 jarig contract. Besteld via F&F met code .
Overtappen van T-Mobile met nummerbehoud was geen probleem.(Ik had een i150, 08 abonnement en betaalde 31 euro per maand.) Zaterdags besteld en dinsdag avond contract getekend en kaart ontvangen . 16-november word er geswitcht van T-Mobile naar Vodafone .(Opzegtermijn van 1 maand) Ik heb de Bel+Sms+Altijd Met 125 belminuten en 10 Gig data per maand voor 16,20. En dat 2 jaar lang. |
|
||||
|
||||
Kan je je iPhone ook als personal hotspot gebruiken met die abonnement?
|
|||
|
|||
Waarom niet ? Je hebt 10 Gig per maand. Ga je er over heen moet je bijbetalen.
https://directsales.vodafone.nl/pdf/...onsumenten.pdf |
|
||||
|
||||
Ok, bedankt voor de info.
Dacht dat dit in de carrier settings bepaald kon worden, dus vandaar mn vraag of vodafone het toestaat. Geen geld dan |
|
||||
|
||||
Hoe kom ik er het makkelijkste achter hoeveel Gig ik nu per maand gebruik? Heb nu namelijk nog een onbeperkt internet abo van T-Mobile..(maar wil wel de iPhone 5)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat is beter. Mijn vodafone verlengen of een nieuw abbo. Dit in verband met controle welke ze eerder zullen natrekken.
|
|
|||
|
|||
Wanneer komen ze nou weer met de iPhone 5 op de FF pagina van VF...?
|
|
|||
|
|||
Ik vroeg me af of iemand nog een code over heeft voor mij De methode op de eerste pagina werkt helaas niet bij mij(?). Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Code
Ik zou ook wel heel graag een code willen. Kan iemand mij hier aan helpen? Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben op zoek naar een Friends & Family code.
Kan iemand er 1 missen? Zo ja, dan hoor ik dat graag Laatst gewijzigd door Tomac5; 01-11-12 om 12:42. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook opzoek naar een f&f code. Wie kan er een missen?
Alvast bedankt! Grt Pjotter |
|
|||
|
|||
..........
Laatst gewijzigd door MarcelMarcel1; 02-11-12 om 23:01. |
|
|||
|
|||
Wat ik niet begrijp is dat ze geen sim only meer aanbieden op andere directsales sites... Dit was 2 jaar geleden nog wel zo, en heb ik toen gehad. Ik heb nu laatst via f&f actie weer simonly genomen. Toch jammer dat het dan met een omweg moet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|