iPhone5 Friends and Family code discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je eenmaal zo code hebt weten jullie dan ook hoelang ze geldig zijn?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je eenmaal zo code hebt weten jullie dan ook hoelang ze geldig zijn?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
codes zijn tot april geldig. tenminste dat staat in de actievoorwaarden.
op tweakers loopt er ook een heel topic over de F&F codes in het shopping forum
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb een code en probeer te bestellen, maar krijg de hele tijd een foutmelding als ik mijn ' my vodafone' gegevens invul...
Meer mensen hier problemen mee? |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een f&f code bemachtigen eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
zijn de prijzen van f&f ex. btw? weet iemand dat?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2012 om 10:31 ---------- heb het al gevonden is met btw |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Topic bestaat daar ook niet meer, is verwijderd! Code kan je makkelijk en eenvoudig zelf aanmaken, staat op de vorige pagina hoe en wat.
|
|
|||
|
|||
Ha, dat verklaart waarom ik hem niet kon vinden. De code maken is gelukt, ik was benieuwd of er in dat topic nog extra informatie stond.
|
|
|||
|
|||
lukt het jullie nog om een code aan te maken? Ik gebruik de code die in de pdf staat maar er komt te staan dat mijn email niet geldig is om een code aan te maken
|
|
|||
|
|||
mij lukt het wel gewoon
|
|
|||
|
|||
Vreemd, moet je zakelijk email ook invullen?
|
|
|||
|
|||
nee maar wel een ander mail adres volgens mij
|
|
|||
|
|||
lukt me niet hoor, krijg steeds een foutmelding
|
|
|||
|
|||
Lidmaatschapcode heb je ook nodig...
|
|
|||
|
|||
ja daar moet je gewoon een 5 cijferig nummer verzinnen.
|
|
|||
|
|||
idd mail binnen
|
|
|||
|
|||
Gewoon aanmelden via https://directsales.vodafone.nl/actiecodes met de bedrijfsactiecode, geen lidmaatschapcode nodig.
|
|
|||
|
|||
Bevestigingsmail is binnen voor een Sim Only : Bel+SMS+Web Altijd € 30 Sim Only + nanosim 2 jaar
voor 16,20 De bundel bestaat uit 125 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten Ben overgestapt van T-mobile i150 ,08 abo die me nu 31,- euro per maand kost. Kijk ik over 2 jaar wel wat voor aanbieding dan weer voordelig is. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
iPhone + t-mobile family | abi_007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:05 |
Hoge Kosten (Family) | Eduardboon | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-09-09 09:09 |
|
|