iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Edge activeren niet mogelijk - Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/12846-edge-activeren-niet-mogelijk-vodafone.html)

Huurbob 14-05-08 08:53

Amsterdam, ten hoogte van Admiraal de Ruijterweg, op weg naar auto kon ik gewoon het internet op. Nu zit ik in kantoor (bij Sloterdijk) en test ik het nog even extra en...... Het werkt :)

Check nog even je instellingen en dan gaat het vast zo werken?

erikkert 14-05-08 16:05

Hier op Texel met Iphone 1.1.4 op Voda sinds ca. vanochtend 08:00 u weer normaal verbinding.....



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Markie (Bericht 112249)
Huurbob weet niet waar jij zit, maar hier in Amsterdam nog steeds geen succes. :confused:


Jair78 14-05-08 17:08

Ik ben ook weer Happy (waalwijk Noord brabant)

PATRON 14-05-08 18:14

weet iemand of je per se een abbonement nodig hebt om gebruik te maken van EDGE? want ik krijg een melding u heeft geen abbonement op EDGE.

alvast bedankt..

Edit: ik heb live.vodafone.NL gedaan inplaats van .com daarom werkte het niet :D

Loet 14-05-08 21:05

Hallo leden,

Wat ik zo vreemd vind, is dat er alleen maar nieuwe leden gereageerd hebben die maar 1 of een paar berichten gepost hebben op dit forum.
Zou de "oude" garde niet hebben wakker gelegen van deze storing.
Waarschijnlijk zijn die zo door de wol gewassen dat ze niet meer schrikken als een functie het (tijdelijk) niet meer doet ;-)


Grtz,


Loet

Amp. 14-05-08 21:06

of ze hadden gewoon niet de behoefte om te reageren.. ik had ook probje maar ach, geen internet is niet het einde van de wereld..

robbrabant 19-05-08 19:48

tja misschien werken die leden wel veel via Wi-Fi net als ik

SRT-4man 20-05-08 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loet (Bericht 112647)
Hallo leden,

Wat ik zo vreemd vind, is dat er alleen maar nieuwe leden gereageerd hebben die maar 1 of een paar berichten gepost hebben op dit forum.
Zou de "oude" garde niet hebben wakker gelegen van deze storing.
Waarschijnlijk zijn die zo door de wol gewassen dat ze niet meer schrikken als een functie het (tijdelijk) niet meer doet ;-)


Grtz,


Loet


Er zijn veel leden die inmiddels de iphone al langer gebruiken en niet meer dagelijks op het forum komen!

Daarnaast is het natuurlijk makkelijk de conclusie te trekken dat het aan de landelijke storing lag, overigens heb ik er geen last van gehad (vodafone)

Joppen 09-02-10 22:19

Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een Iphone 3g 16gb (3.1.2) met Vodafone abonnement en Blox Zorgeloos Internet. Maar ik kan niet via 3G op internet...

Dan komt er het volgende tevoorschijn: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.
Ik heb alle gegevens gewoon ingevuld:
APN : live.vodafone.com
GN : vodafone
WW : vodafone

Met Wi-Fi kom er wel gewoon op, maar zonder dus niet helaas. Kan iemand me helpen?

Michel15 09-02-10 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joppen (Bericht 414851)
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een Iphone 3g 16gb (3.1.2) met Vodafone abonnement en Blox Zorgeloos Internet. Maar ik kan niet via 3G op internet...

Dan komt er het volgende tevoorschijn: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.
Ik heb alle gegevens gewoon ingevuld:
APN : live.vodafone.com
GN : vodafone
WW : vodafone

Met Wi-Fi kom er wel gewoon op, maar zonder dus niet helaas. Kan iemand me helpen?

Ik heb die melding ook een paar keer gehad vandaag, zal aan Vodafone zelf liggen. Morgen weer eens proberen, alle instellingen staan goed.

afrokiwi 09-02-10 23:48

Hello all,

Sorry i don’t speak Dutch.

Am i correct in reading these posts that there has or is a problem with Vodafone today?

On my iPhone 3GS i have been unable to connect to the internet by 3G, i get the dreaded "could not activate cellular data network".

Phone has been working fine for the last 2 months.

If it helps i am in Den Haag.

Thanks

clouseau 20-03-10 19:12

ik heb het zelfde probleem echter het is nu 2010 wie weet raad. De instellingen zijn zoals erder beschreven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.