Edge activeren niet mogelijk - Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een tijdje zoeken kom ik toch niet hetzelfde probleem tegen als die ik heb. Ik heb een 16 gb iphone met 1.1.4 en sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Edge activeren niet mogelijk - Vodafone
Na een tijdje zoeken kom ik toch niet hetzelfde probleem tegen als die ik heb. Ik heb een 16 gb iphone met 1.1.4 en sinds vandaag zonder reden activeert EDGE niet. Ik krijg de melding: EDGE activeren niet mogelijk - PDP identiteit niet geaccepteerd
Nu staan mijn instellingen gewoon in de iphone, niet gewist ofzo als in andere topics. ook draai ik geen 1.1.4 of is mijn icoontje grijs, in safari is hij gewoon blauw maar krijg ik toch die melding. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft of gewoon veel beter is met de forumzoekfunctie maar ik durf niet zomaar die edgefix 1.1.1 uit installer te installeren omdat ik 1.1.4 heb.... alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Huurbob, je bent niet de enige
sinds een paar dagen heb ik een 16GB NL iPhone, 1.1.4 met een Vodafone abo en zorgeloos internet. De instellingen voor EDGE heb ik als hieronder ingevoerd. APN: live.vodafone.com user: vodafone pass: vodafone EDGE werkte aanvankelijk vlekkeloos, echter sinds vandaag als ik mijn mail, safari of maps wil openen krijg ik het bericht: Edge activeren niet mogelijk, PDP-identiteit niet geaccepteerd Opnieuw instellen van de gebruik gegevens heeft geen resultaat. Weet iemand wat het probleem is en hoe wij deze kunnen oplossen? Of is dit een tijdelijk probleem van Vodafone? Graag jullie reactie, en alvast bedankt voor de tijd en moeite! |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad hetzelfde sinds vandaag, dus het zal wel aan vodafone liggen
|
|
||||
|
||||
Heeft het wellicht iets te maken met de KPN internet storing ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook sinds vandaag, gisteren werkte het nog prima. (vodafone)
Is er iemand met meer ervaring die hier antwoord op weet? Vanmorgen kon ik nog gewoon verbinden met internet en vanmiddag kreeg ik deze melding ook: EDGE activeren niet mogelijk - PDP identiteit niet geaccepteerd Grtz, Loet |
|
|||
|
|||
hopen dat het een storing is dan!
Ik bel wel even naar vodafone |
|
|||
|
|||
lol wij adviseren u na volgende week dinsdag terug te bellen.
EDIT: Leuk belgisch klinkent vrouwtje verteld me dat er een landelijke storing is en dan niemand (???) met zijn mobiel het internet op kan en dat dit landelijk is.... Laatst gewijzigd door Huurbob; 13-05-08 om 19:37. Reden: update |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn simkaart verwisselt in mijn vorige gsm, en daar krijg ik een soortgelijke melding. Tevens Vodafone gebelt, en na 20 minuten wachten kreeg ik antwoord.
Er is vanaf vanmiddag een storing en ze zijn er mee bezig om dit op te lossen, maar hebben geen idee waneer het weer beschikbaar is. Door deze storing kunnen bepaalde gebieden niet mobiel internetten Dus diegene die net als mij even schrokken, kunnen (voorlopig) gerust adem halen, niks aan de hand. Grtz, Loet Laatst gewijzigd door Loet; 13-05-08 om 19:44. |
|
|||
|
|||
Heb sinds vandaag hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
pff gelukkig, landelijke storing. Was al bang dat ik teveel aan het downloaden was geslagen....
|
|
||||
|
||||
ook hetzelfde probleem, nu wil ik wel een lichte vergoeding
|
|
|||
|
|||
Fraaie actie vandaag toen ik een demonstratie wilde geven in de middag.
Geen weather, geen safari, geen mail, geen maps, etc..... * "ja maar normaal doet ie het wel hoor....." .........."jaja.......en je had hem zelf unlockt?" * "ja ik begrijp het ook niet...." Morgen opnieuw een demonstratie geven....(mits vodafone meewerkt) |
|
|||
|
|||
Vodafone GPRS nog steeds down...
Yep, ik heb het hier ook op Texel met 1.1.4. Heb eerst de network settings gereset en zag toen pas deze thread.
Inderdaad: GELD TERUG! Edward (iphone 1.1.4, Mac OS X 10.5.2) Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jullie moeten eens weten hoe blij ik ben dit te lezen..
nu maar afwachten hoe lang het gaat duren.. Bedankt |
|
|||
|
|||
Telco's & Nederland
|
|
|||
|
|||
Nou net nog maar even geprobeerd en het werkt nog niet. Ik kan trouwens ook de website van vodafone zelf niet benaderen, dacht kijk even of er wat staat.
meer mensen dit probleem? |
|
|||
|
|||
Ja, ik ook. de website van vodafone is (zeer) slecht bereikbaar momenteel.
Edward |
|
|||
|
|||
Hehe, ben ik ff opgelucht net als jullie
Nu maar hopen dat het morgen allemaal wel weer werkt... Was wel stom bij mij. Ik was net aan het *****n met dat Swirly MMS toen het ermee kapte. Dacht dus eerst dat het daar aan lag. Ik heb dus alles gereset enzo Heeft iemand eigenlijk goede instellingen voor dat MMS? Heb nu nog steeds niet goed kunnen controleren of die via die Swirly Thread goed werken. |
|
|||
|
|||
Het werkt weer, twinkle nog niet maar die is volgens mij met een systeemupdate bezig.
|
|
|||
|
|||
Huurbob weet niet waar jij zit, maar hier in Amsterdam nog steeds geen succes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Activeren niet mogelijk! | Marinelli | Jailbreak | 3 | 14-08-10 21:49 |
(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing? | martwout | Vodafone | 9 | 22-05-10 12:17 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk (Vodafone) | sverzijl | Vodafone | 27 | 28-12-09 11:19 |
Vodafone EDGE activeren | YBinnenweg | Vodafone | 2 | 16-09-09 03:01 |
Activeren??? NIET MOGELIJK | splatz | Odido (T-Mobile) | 0 | 06-09-08 11:19 |
|
|