Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk (Vodafone) discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmorgen ineens de melding 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk' als ik Safari of email open . Heb niets gewijzigd sinds gisteren (toen het nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk (Vodafone)
Sinds vanmorgen ineens de melding 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk' als ik Safari of email open . Heb niets gewijzigd sinds gisteren (toen het nog wel werkte).
Hebben meer mensen hier last van sinds vandaag ? m.a.w. is dit een vodafone probleem, of een probleem met mijn account. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb het ook (VODAFONE ) zal wel bij vodafone liggen
Via 1200 hoor je dat er een storing is Laatst gewijzigd door evankras; 30-09-09 om 09:31. |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem!
Staat op de site van vodafone alleen een storing dat mensen hun tegoed niet kunnen zien, niks over deze storing! |
|
|||
|
|||
Hier ook hetzelfde probleem.
Erg frustrerend. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van...
internet werkt ook niet. Wi-Fi (natuurlijk) wel Balen zeg. Mijn imobster mannetje zal wel volledig afgemaakt worden vandaag.. |
|
|||
|
|||
Site van Vodafone:
'In verband met een storing in onze systemen zijn My Vodafone Privé, My Vodafone Zakelijk, Vodafone live! en MyWeb op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak' |
|
|||
|
|||
Prachtig dat er dit forum is, zocht me de pl*** wat er nu aan de hand is.
Al een configuration utility gedownload, netwerkinstellingen gereset. Niets hielp. ben benieuwd wanneer het allemaal weer werkt... |
|
|||
|
|||
Ben gelukkig dus niet de enige. Gisteren mijn 3G downgraded van FW 3.1 naar 3.0 en nu inderdaad geen mobiel datanetwerk. Drie keer alle instellingen nagekeken, gereset enz. maar niks kunnen vinden. Begon al lichte paniekaanvallen te krijgen tot ik dit draadje tegenkwam. Erg handig zo'n forum
|
|
||||
|
||||
inderdaad handig zo'n forum, mijn eerste generatie iphone doet het ook niet, gprs dus... even afwachten dus
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zowel umts als gprs doet het dus niet bij mij
|
|||
|
|||
Ben werkzaam bij een Business Partner van Vodafone.
Wij kregen vanmorgen het volgende bericht : [FONT=Arial][SIZE=2]Goedemorgen,[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Vodafone heeft een grote landelijke storing betreft data.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]APN Storing Vodafone (geen mail, Vodafone live, Blackberry geen oplostijd bekend)[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Ze zijn ermee bezig om dit zsm op te lossen.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Tot nader bericht.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Grt. [/SIZE][/FONT] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, had misschien ook eerder op het forum moeten kijken
|
|
|||
|
|||
Probleem was net even 'opgelost'. Ik kreeg in ieder geval weer een zooi mails. Nu echter weer down
|
|
|||
|
|||
probleem was inderdaad net even opgelost.. maar nu weer dezelfde popup in beeld.
we wachten het wel af.. |
|
|||
|
|||
Gisteren net naar 3.1 fw overgezet en alle instellingen dus weer kwijt. Dacht al dat ik iets verkeerd deed. Op site Vodafone staat natuurlijk helemaal niets. Wie gebruikt er nou nog internet op zijn mobiel...
|
|
|||
|
|||
Gisteren ook al heel lang bezig geweest, storing was er vanacht al. Toen al mijn instellingen gereset. Helaas :-S Vandaag nog geprobeerd, ook geen signaal. Vandaag gebeld met vodafone, "we hebben een storing, we zijn ermee bezig. We hopen het voor de middag te hebben opgelost..." Niet dus! Heel vervelend, nu weet ik weer hoe afhankelijk ik er eigenlijk van ben.... Hopen dat het snel is opgelost.
|
|
||||
|
||||
ik heb het zelfde probleem.
s'ochtens had ik nog geen probleem maar s'middags kreeg ik mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. uren geklooid met mijn iPhone maar omdat ik geen internet had kon ik iphoneclub nog niet raadplegen maar nu ik thuis ben keek ik op iphoneclub en binnen een minuut had ik deze topic al! Toch erg handig zo'n forum en weet iemand hier toevallig de instelling van vodafone? data weet ik wel maar de mms instelling ben ik vergeten. ik vraag dit omdat ik mijn instellingen heb gereset. hopelijk heeft vodafone dit voor morgenochtend opgelost ik heb nog nooit zo iets me gemaakt met vodafone why now? |
|
|||
|
|||
Ik ben weer id lucht!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ben: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Bubbly | Overige providers Nederland | 14 | 08-10-11 17:48 |
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | clausiem | iPad algemeen | 17 | 13-01-11 15:44 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | BfromB | iPhone algemeen | 16 | 03-03-10 15:05 |
|
|