Email werkt niet. Vodafone abonnement discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iPhone 3Gs met een Vodafone abonnement en internet/email via de heeg. Ik heb wel internet op mijn iPhone, alleen mail sturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email werkt niet. Vodafone abonnement
hallo, ik heb een iPhone 3Gs met een Vodafone abonnement en internet/email via de heeg. Ik heb wel internet op mijn iPhone, alleen mail sturen en versturen werkt niet. Apple Store wil niet helpen, Vodafone niet en de Heeg ook niet. Wie kan mij wel helpen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Email.
Welke email-provider heb je?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat ook volgens mij ook via de heeg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Email werkt niet | jdveer | iPhone algemeen | 20 | 26-01-11 23:00 |
Email Casema op Iphone met vodafone abonnement | arno191178 | Vodafone | 1 | 10-03-10 17:07 |
Email werkt niet na FW update 3.0 | timon iphone | iPhone algemeen | 0 | 19-09-09 14:53 |
|
|