Vodafone voicemail problemen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb alles al geprobeerd, niets gelukt, dus vandaar deze topic. ik heb een 3Gs met een vodafone SIM erin. Iphone is JB en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone voicemail problemen
Hoi,
Ik heb alles al geprobeerd, niets gelukt, dus vandaar deze topic. ik heb een 3Gs met een vodafone SIM erin. Iphone is JB en unlocked middels Blackra1n. maar het probleem zit in de voicemail. Middels de voicemailknop prima benaderbaar, maar mensen kunnen geen voicemail ingespreken. Na ca 15 seconden schakelt de telefoon door, maar dan krijg je te horen dat dit nummer niet bereikbaar is. raar want ze hebben het net gebeld. ook krijg ik altijd in mn scherm dat doorschakelen actief is. iemand een oplossing aangezien dit erg lastig is. bedankt alvast Labien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vodafone zet ongewenst voicemail aan | jajaohnee | Vodafone | 1 | 28-04-11 12:07 |
automatisch naar voicemail 2g met vodafone sim | innovations | Vodafone | 1 | 23-10-09 21:45 |
Werkt voicemail ook bij Vodafone in SMS Fix voor 1.1.1 | Masterplace | Vodafone | 1 | 28-01-08 22:17 |
Voicemail van Vodafone werkt niet... | Greatwhitexxl | Archief | 15 | 24-10-07 16:47 |
|
|