Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al meerdere topics bekeken hoe ik dit kon uitzetten, maar die geven sources aan, die nog wel bestaan maar de fix niet hebben. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Doorschakelen Actief bericht weghalen
Ik heb al meerdere topics bekeken hoe ik dit kon uitzetten, maar die geven sources aan, die nog wel bestaan maar de fix niet hebben.
Ik heb dit probleem op OS 3.0...met jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ForwardMsgFix voor 3.0 staat gewoon in cydia hoor.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Cydia -> more packages -> iphone-notes.de source toevoegen.
Daar staat hij bij. |
|
|||
|
|||
Nou bij mij staat hij er niet bij en als ik iphone-notes.de wil toevoegen lukt het niet. Wat moet ik nou precies doen?
|
|
|||
|
|||
In Cydia
More package sources iphone-notes.de install/confirm search ForwardMsgFix voor 3.0 install/confirm iphone opnieuw opstarten? Laatst gewijzigd door praatpaal; 25-06-09 om 18:07. |
|
|||
|
|||
pop-up bericht vodafone
ik heb een vodafone abonnement en geen jailbreak hoe kan ik het bericht
doorschakelen actief wegkrijgen? hartelijk dank voor jullie reactie. |
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde vraag. Ik wil geen JB maar wel dat irritante doorschakelen actief uitzetten. Heb alle codes met telnummers geprobeerd maar werkt niet want als je doorschakelen uitzet dan werkt je VM niet zoals iedereen al weet. Heb een 32 GB 3gs 3.1.2 firmware vodafone abbo. Is er een oplossing zonder een JB? Hoor het graag! P
|
|
|||
|
|||
thnxx working here
Nee zonder JB kan dit niet... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt dat dan met een aangepast ipcc file en hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf geen idee hoe dat werkt, maar misschien dat iemand hier wel eens zelf een ipcc file schreef? |
|
|||
|
|||
zie link:
Ruwebit | Vodafone/KPN/Telfort settings voor je iPhone 3G/GS met firmware 3.0 het werkt nu en geen vervelende pop-up menu's meer! |
|
|||
|
|||
Doorschakel popups
Ik hoop dat dit het juiste deel is waar ik het plaats.
Sinds een aantal weken krijg ik bij elke (inkomend/uitgaand) gesprek een popup waarbij de info wordt getoond over een doorschakeling. Deze melding neemt nu dusdanige vormen aan, dat ik op het punt sta om die 3GS op te eten!!!!! Voordat ik kan opnemen moet ik eerst de popup sluiten voordat ik op opnemen kan drukken. wie o wie verlos mij van deze doorschakelterreur. THNX gr YiL |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Simlock vrije iphone met laatste software en geen jailbreak. Super bedankt !!!!! |
|
|||
|
|||
Call Forwarding popup uitzetten 3.1.2
Is er een manier om die irritante call forward pop-up uit te zetten die je krijgt als je iemand belt?
IK heb al van alles geprobeerd= maar krijg deze niet weg. Bij oudere OS kon je een fix downloaden en installen maar deze werkt niet meer voor 3.1.2, ook de code #004# doet niets met deze popup. In Cydia is ook geen fix te vinden, helaas geeft een zoek opdracht in google ook geen oplossing, wel honderden links maar nergens een oplossing. Even samen gevat, ik heb dus een 3G met KPN HI, deze is fabriek af symlock vrij, deze is gejailbreaked naar versie 3.1.2 (laatste versie dus) Wat ik wil is dat die irritante call forward pop melding verdwijnt als je iemand belt. IK heb dus al msgforwardfix geprobeerd, geen effect, ook #00# geen effect. Iemand nog een idee? |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken
|
|
|||
|
|||
En nog niemand die het hier over Rufix heeft gehad? Heeft bij mij die irritante popup gefixt Gewoon Rufix zoeken in Cydia... Is een Russische fix dat de .plist aanpast. Simple as that.
|
|
|||
|
|||
Bellen met Vodafone
Als ik een gesprek opbouw, verschijnt er altijd een dialoogbox met daarin 2 teksten: 'doorschakelen actief' en (onderin) 'sluiten'. Om de verbinding te laten plaatsvinden, moet ik eerst op 'sluiten' drukken voordat de verbinding tot stand komt. Ook als ik besluit het gesprek te beeindigen, moet ik eerst 'sluiten' aantikken alvorens ik de rode knop 'stop gesprek' kan indrukken.
Ik heb uitgevogeld, dat deze dialoogbox niet verschijnt, als ik mijn voicemail uitzet, maar dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Hoe kom ik van de dialoogbox af en behoud ik toch mijn voicemail? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|