Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Alireza Voicemail: Ja, dat had ik gelezen. Maar wat gebeurt er dan als je op Voicemail klikt? Dan belt ie toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Handig JB is echt nice... Er is een topic met de beste Cydia Apps... Zitten echt heel handige zaken tussen..!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je een screenshot maken en je KPN logo laten zien? Ik ben hier nogal benieuwd naar Ja, ik ga binnenkort ook JB'en. Al die mooie verhalen erover |
|
||||
|
||||
Is die code voor elke provider hetzelfde? Of afhankelijk van provider tot provider? Zoja, iemand een oplossing voor de Belgische provider BASE?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar daar was ik vlug achter Best makkelijk Tjek foto: En ja ik moet updates draaien Citaat:
Geloof dat deze voor meerdere, nederlandse, providers werkt.. Probeer het anders eens.. Anders BASE eens benaderen voor die code. Aaaah... Kijk eens wat ik voor je gevonden heb Succes!! http://www.iphonic.be/forum/topics/irritante-melding And next time... Laatst gewijzigd door WieerterMenke; 24-06-10 om 18:14. |
|
|||
|
|||
misschien de oplossing voor Vodafone
Ik heb vandaag geprobeerd de melding weg te krijgen en heb het volgende gedaan.
Eerst heb ik met een andere telefoon mijn eigen nummer aangezet gedaan met een LG 900 onder Contacten=>informatie=>Eigen nummer. Daarna syncen met Itunes. Daarna heb ik ##004# gedaan. vervolgens heb ik de iphone met de doorschakel functie in instellingen=>telefoon=>doorschakelen naar nummer +3155439104 wat het nummer is om door te schakelen naar voicemail van vodafone en toen het nummer 1 keer gebeld en daarna weer uitgezet. vervolgens heb ik met 12331 de voicemail geactiveerd en voila bij mij is het weg. ik hoop dat het voor jullie ook lukt. Succes!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb een en ander geprobeerd en heb met ##004# de melding uit weten te krijgen als ik gebeld wordt, maar als ik bel dan krijg ik toch nog even de melding "doorschakeling actief". Heel irritant. Iemand die weet hoe ik dit uit kan zetten icm. 3GS / iOS4 / Hi ?
|
|
|||
|
|||
Bekijk aub een van mijn vorige posts...
Staat er redelijk duidelijk uitgelegd wat bij mij gewerkt heeft... |
|
||||
|
||||
@WieerterMenke: ik heb die code geprobeerd en ook meerdere keren die ##004#. Als ik gebeld wordt is het nu in orde, maar als ik ga bellen nog steeds niet....
Trouwens, hoe heb jij dat KPN logootje gekregen op iOS4 ? Ik had voorheen iCarrier, maar die is niet meer te vinden....tip ? |
|
|||
|
|||
Zie heir mijn vorige post:
Same here met 3.1.3. JB en Unlock (ultrasn0w) Zou een van de 'oude' trucs voor mij werken? #002# werkt niet :S Edit: Dit heeft bij mij geholpen Zowel de melding als de auto voicemail dialer...! Vodafone/KPN/Telfort settings voor je iPhone 3G/GS met firmware 3.0 en 3.1 In dat artikel staat het allemaal duidelijk omschreven. Ook het KPN logo'tje als extraatje... Dus melding van doorschakelen weg, betekent logo'tje (MakeItMine is een Cydia app, waarbij je daarboven je eigen naam kan plaatsen ) Voor Vodafone staat het ook uitgelegd om VoiceMail weer te fixen. Zelf heb ik deze regel ingevuld, met het intern. voicemailnummer van KPN: +31 (0)6-1200 1233 Werkte perfect..! |
|
||||
|
||||
Ik heb dit allemaal geprobeerd. Met ipcc file, toestel uit en aan, enz. Geen succes. ##004# talloze keren geprobeerd. Geen succes. Sterker nog, ik krijg die meldingen nu helemaal niet meer weg. Grrrr.....
MakeItMine was toch alleen voor tekst ? Kun je nu ook logo's erin zetten ? Eens proberen straks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
IPCC file werkte bij mij perfect. KPN... Wellicht niet onder 4.0? Lijkt me sterk, but well.. You never know... MakeItMine is idd alleen tekst geloof ik... |
|
||||
|
||||
Dat is nu juist het probleem. Onder iOS4 werkt het niet. Ook het logo niet. MakeItMine is inderdaad alleen tekst en ik wil het logo weer terug.
Nu heb ik dus ook niet meer de mogelijkheid om de meldingen uit te zetten. Wat ik ook probeer....ze blijven terugkomen, ook bij ontvangen van een gesprek dus nu. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Irritant. Kon vorige week eindelijk bellen met mijn iphone. En toen zag ik die melding. Moest dat weg hebben en gelukkig is het ook gelukt. Kan me niet indenken dat dit voor 4.0 niet mogelijk wordt.... Zou ff googlen... Zeker niet de enige met die issues... |
|
||||
|
||||
Google was het eerste wat ik probeerde, iPhoneclub (forum) het tweede. Geen oplossing so far......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja, mooi he ? De link in dat topic werkt niet, dus verder in WELK topic ?
En bovendien is die fix (nog) niet voor iOS4 beschikbaar...... |
|
|||
|
|||
Ok...
Ja ze hebben 'hier' niet gehyperlinked (mooi woord ) Mss kan een moderator hier ff naar kijken... Wel ellendig zeg... Die melding.. Blij dat ik nog 3.1.3. heb |
|
||||
|
||||
mss wel makkelijk :Netwerkcodes Mobiele Telefonie per provider
|
||||
|
||||
Zeker makkelijk (slaat linkje op), maar geen ideeeeeee welke code ik moet gebruiken. Heb er al een flink aantal geprobeerd (ik heb Hi, dus gebruik die van KPN) maar krijg nog telkens de melding.....
Laatst gewijzigd door mvveelen; 29-06-10 om 15:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|