Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij manage/packages kun je er op klikken en dan bij modify kun je deze removen. Daarna de juiste installeren. Installeer anders eerst cydelete, dan kun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij manage/packages kun je er op klikken en dan bij modify kun je deze removen.
Daarna de juiste installeren. Installeer anders eerst cydelete, dan kun je ze gewoon op je springboard verwijderen, gaat veel sneller.
|
|
|
|||
|
|||
En waar vind ik dan de juiste voor firmware 3.1.2 ??
|
|
|||
|
|||
In cydia de volgende repo toevoegen apt.iPhone-storage.de. Daar vind je een fowardfix voor fw 3
|
|
|||
|
|||
Sorry, maar ik raak de weg kwijt. In welke sectie vind ik die?
|
|
|||
|
|||
Ga in cydia naar manage en dan sources. Kies Edith/add nu kun je bovenstaande repo toevoegen. Als de repo is toegevoegd, kun je de fowardfix voor fw 3 toevoegen.
|
|
|||
|
|||
Gevonden en ik ga m uitproberen. Bedankt.
Later. |
|
|||
|
|||
En tot op heden werkt ie.
Bedankt voor de tip. Eieieieindelijk van dat achterlijke popup schermpje af. |
|
|||
|
|||
Deze geeft toch te veel gedonder. Bij het kiezen maakt hij geen verbinding. Inkomende calls geen beltoon. Gesprekken worden verbroken.
Nee dit is geen oplossing!!! Heeft iemand een andere oplossing? Laatst gewijzigd door paulT; 04-09-10 om 15:55. |
|
|||
|
|||
Wellicht dat het installeren van een ipcc bestandje werkt. Bij mij werkte dit destijds (FW 3.1.2 en KPN zakelijk) prima. Volgens mij heb ik het destijds hier Vodafone/KPN/Telfort settings voor je iPhone 3G/GS met firmware 3.0 en 3.1 vandaan gehaald. Succes.
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik erger me ook verschikkelijk aan de pop up; doorschakelen actief. Ik heb een iphone 4, geen jailbreak en ik zit op het BASE netwerk (belgië) Wat moet ik doen om het weg te krijgen? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij is het zonder Jailbreak (nog) niet mogelijk.. |
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak ook weg te halen, dmv gsm codes ##002# en dan bellen
|
|
|||
|
|||
is het niet ##004# of vergis ik me?
|
|
|||
|
|||
Hoe vaak is er nu al gezegd dat code ##004# en ##002# alleen maar de voice mail uitzet.
Voicemail aanzetten en de melding is weer terug. |
|
|||
|
|||
maar hoe krijg je het dan weg?
|
|
|||
|
|||
004 kan ook, met 002 haal je alle doorschakelingen weg. Niet vergeten om daarna je voicemail weer aan te zetten.
|
|
|||
|
|||
Voicemail met 12331 aangezet en bij mij blijft het weg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat komt omdat het bij mij ook niet werkt, vergeten dat ik via JB weg heb gehaald stom stom stom
|
|
|||
|
|||
uitschakelen via ##002# en daarna voicemail aanzetten via 12331 werkt niet bij mij
melding komt na activeren voicemail weer in beeld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|