Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Forward msgfix 4.0 werkend op mijn iphone 4 met firmware 4.1 (officieel unlocked). Werkt als een speer! geen stomme melding meer! thanks allemaal...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb Forward msgfix 4.0 werkend op mijn iphone 4 met firmware 4.1 (officieel unlocked).
Werkt als een speer! geen stomme melding meer! thanks allemaal |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is er eigenlijk ook een oplossing zonder Jailbreak?
Hoe doet Vodafone het zelf met de iPhones die ze aanbieden? |
|
|||
|
|||
Een alternatief voor forward msgfix is een commcenter patch installeren (op dit moment uiteraard degene voor iOS 4.1) en dan een custom ipcc gebruiken (door de commcenter patch hoeft dit bestand nu geen geldige signature meer te hebben en kun je de forwardmsg in de ipcc uitzetten). Je kunt dan ook een custom operatorlogo toepassen.
|
|
|||
|
|||
Je kan ook gewoon het volgende intoetsen in de phone app:
##002# en vervolgens <call> Daarna krijg een melding dat een heel aantal messages zijn uitgezet. |
|
|||
|
|||
Maar dan is je voicemail ook uitgeschakeld (of een andere forwarding, bijv. dat het gesprek wordt doorgeschakeld na xx seconden).
Iets dat niet voor iedereen even handig is |
|
||||
|
||||
De forwardmsgfix werkte bij mij niet onder 4.1.
Opgelost door in Cydia iBlacklist te installeren iPhone rebooten. iBlacklist starten, ga naar Extras en zet Call Forward Privacy aan. iPhone rebooten. Werkt super.
Waiting for my iPhone 12 Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-11-10 om 00:01. Reden: Illegale content verwijderd |
|
|||
|
|||
Mij is het ook gelukt met Iphone 4 op ios 4.1 factory unlocked.
eindelijk!!!!
|
|||
|
|||
Even ter bevestiging:
Ik heb een iPhone 4, origineel unlocked met BASE operator, iOS 4.1 In Cydia heb ik de repo http://apt.iphone-storage.de toegevoegd en ForwardMsgFix 4.0 geïnstalleerd. Geen last meer van pop-up en voicemail werkt netjes. Met dank aan safari187 voor zijn reply in deze post. |
|
|||
|
|||
Het antwoord van Vodafone:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u een pop-up krijgt op uw iPhone en wilt weten of dit uitgeschakeld wordt. Op dit moment is er nog geen informatie of dit opgelost wordt zodra Vodafone officieel gaat leveren. Wel worden dan synchronisaties en instellingen via de iTunes geleverd door Vodafone. Maar op dit moment is dit nog niet oplosbaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt als een malle! Iphone 4 JB simvrij met een telfort simonly!
Repo, forward, reboot! |
|
||||
|
||||
Ibby je bent helemaal de bom!! Met forwardmsgfix lukte mij het ook niet en snapte er helemaal niks van, maar dankzij jou tip ben ik van het gezeik af
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je post!
|
|||
|
|||
ForwardMsgFix 4.0 werkte niet voor mij.
iBlacklist wel. |
|
||||
|
||||
Ik heb een iPhone 4 iOS4.2.1 (gejailbreakt)
Mijn oplossing was zeer simpel: (LET OP: kan zijn dat het enkel op gejailbreakte iPhones lukt, daarom stap 1, start anders vanaf stap 2)
Je kan het snel uittesten door even je voicemail te bellen. Grtz Laatst gewijzigd door Saidou; 16-02-11 om 20:07. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|