Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanx Shabbes, ForwardMsgFix 4.0 werkt als een zonnetje. Wel rebooten. Ook voicemail blijft netjes werken. Mooi, dan hoef ik ook niet met custom ipcc files ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thanx Shabbes, ForwardMsgFix 4.0 werkt als een zonnetje. Wel rebooten. Ook voicemail blijft netjes werken.
Mooi, dan hoef ik ook niet met custom ipcc files te klooien. (hoewel dat operator logo'tje wel nice was) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Verwijder "doorschakelen actief"-melding in iOS 4 (werkt ook op iPhone 4!!)
- Na jailbreak onderstaande repo in Cydia toevoegen
- Forward4MsgFix installeren - Reboot je iPhone - Klaar (melding is weg én voicemail doet het nog perfect!! ) ForwardMsgFix 4.0 BETA! Use this on your own risk! Repo: http://apt.iphone-storage.de Version: 4.0 Author: Andre Sendowski Section: Tweaks 4.0 Identifier: de.sendowski.forwardmsgfix40 Maintainer: iPhone-notes.de Homepage: iPhone-notes.de | News, Tutorials, Community, Apps File Name: ./debs/ForwardMsgFix40.deb Size: 3940 bytes Pre-Depends: de.sendowski.ccpatch1 Architecture: iphoneos-arm Credits to Shabbes |
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Werkt perfect hier! Eindelijk
|
|
|||
|
|||
alleen hiervoor is de jailbreak voor mij al de moeite waard geweest....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Na het installeren van de repo kon ik kiezen uit 3 varianten, gelukkig voor de juiste gekozen.
Zag trouwens ook een ander logo voor Vodafone in deze source aangezien de hackers.nl repo het niet meer doet, jammer genoeg minder mooi
|
|||
|
|||
Thanx Shabbes, ForwardMsgFix 4.0 werkt als een zonnetje. Wel rebooten. Ook voicemail blijft netjes werken.
Eindelijk de oplossing gevonden.....! Wat is dit forum toch geweldig! |
|
|||
|
|||
Heb ForwardMsgFix 4.0 al 3x geïnstalleerd en steeds een reboot gedaan, maar blijf nog steeds de melding "doorschakeling actief" houden.
Iemand enig idee wat ik fout doe?? |
|
||||
|
||||
Heb je de Beta geinstalleerd ? Want die werkt bij mij dus wel ?
|
|
|||
|
|||
werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Alles geprobeerd, van de ipcc truc tot ##002#, ##004#, ook de 61,62,63 varianten, voicemail zetten naar +31 naar gewoon 1233, etc, etc, etc. In totaal 4 uur gegoogled.
Dit is het enige dat werkt (bij mij) met Telfort en de iPhone 4 (zonder jailbreak): " Home »Zakelijk»Mijn Telfort» Voicemail en oproepinstellingen » Voicemail en doorschakelingen": Inkomende gesprekken: Nooit doorschakelen. Maar ja, nu staat mijn voicemail dus uit. Wel Wissel- en groepsgesprek aangezet, dus al ik in gesprek ben zie ik wel wie belt en kan nog opnemen als ik wil. Ik heb dit persoonlijk liever dan die irritante pop-up . Mensen sturen maar een SMS of mail als het erg belangrijk is. Laatst gewijzigd door jazzmofo; 13-08-10 om 10:31. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
##004# werkt bij Vodafone. Daarna voicemail opnieuw instellen.
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik ForwardMsgFix 4.0?
Niet in cydia. Werkt die trouwens ook voor fw. 3.1.2?? |
|
|||
|
|||
@paulT
zie bovenste bericht. Ook hier werkt het goed met 1x op nieuw opstarten Prima. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het nu opgelost zónder deze fix. Heb een .ipcc met Hi logo (en ook met KPN logo) gemaakt en met de .ipcc voor Hi ben ik van die melding af én heb ik een fraai Hi logo bovenin staan. Is wel voor de iPhone 4 trouwens. Zie draadje https://forum.iculture.nl/f8/ap...arrier-12.html
|
|
|||
|
|||
ForwardMsgFix 4.0 heb ik geïnstalleerd maar ik krijg nog steeds de melding.
Werkt hij niet op 3.1.2???? |
|
|||
|
|||
De door jou gebruikte versie is voor ios 4 in cydia is er ook een voor Fw 3.0 beschikbaar. Die zal het vermoedelijk wel doen
|
|
|||
|
|||
Nou dan het volgende probleem. Hoe krijg ik de verkeerde er af en waar vind ik dan de goede versie voor 3.1.2 ???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|