theme G.O.C. - achtergrond aanpassen ??? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hello allen ik heb gisteren theme G.O.C HD erop gezet, en probeer nu op allerlei manieren mijn achtergrond (beginscherm) aan te passen, maar dit lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
theme G.O.C. - achtergrond aanpassen ???
hello allen
ik heb gisteren theme G.O.C HD erop gezet, en probeer nu op allerlei manieren mijn achtergrond (beginscherm) aan te passen, maar dit lukt me langs geen kanten kan mij iemand v/d leden me helpen pls alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard theme aanpassen? | TakenBoxershort | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-11 18:25 |
Aanpassen van bestaande theme | Artistik | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-10-08 23:51 |
Theme's aanpassen via Iphone browser? | bababakkus | Archief | 7 | 20-08-08 18:16 |
Theme aanpassen in Customize 2 | onair | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-08-08 19:21 |
theme aanpassen in 2.0 | mcvdomoto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-07-08 11:19 |
|
|