theme aanpassen in 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er iemand dij mij kan vertellen hoe ik die zwarte achtegrond bij mijn springboard kan aanpassen naar een ander theme zodat hij wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
theme aanpassen in 2.0
Hallo,
Is er iemand dij mij kan vertellen hoe ik die zwarte achtegrond bij mijn springboard kan aanpassen naar een ander theme zodat hij wat kleuriger wordt? Firmware 2.0 Windows of Mac mogelijkheid is aanwezig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
voorlopig zijn de progjes die je hier kunnen helpen nog niet voor 2.0
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
theme G.O.C. - achtergrond aanpassen ??? | oliver2504 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-11 19:06 |
winterboard theme aanpassen? | TakenBoxershort | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-11 18:25 |
Aanpassen van bestaande theme | Artistik | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-10-08 23:51 |
Theme's aanpassen via Iphone browser? | bababakkus | Archief | 7 | 20-08-08 18:16 |
Theme aanpassen in Customize 2 | onair | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-08-08 19:21 |
|
|