Cydia loopt vast discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een ander groot probleem gehad op 2.0, Cydia zat blijkbaar BLOKVAST, heb me iPhone 6 uur moeten laten liggen met datzelfde scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia loopt vast
Ik heb gisteren een ander groot probleem gehad op 2.0,
Cydia zat blijkbaar BLOKVAST, heb me iPhone 6 uur moeten laten liggen met datzelfde scherm aan tot batt mleeg was, uiteindelijk toen ik iPhone heropstarte vond iTunes hem niet terug, dan heb ik nogmaals de iPhone herstart en dan kon iTunes hem wel vinden.. ben er sterk over aan't denken om met Winscp die Cydai te verwijderen... of is dit niet mogelijk of heeft er iemand andere tips.. wil niet terug uren met een geblokkeerde iPhone zitten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Cydia loopt vast
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 23-07-08 om 13:33. |
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem, wil 5 updates installeren en hij blijft maar hangen met: Downloading sqlite3...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde gehad, de iPhone reseten en daarna de updates nogmaals installeren. Dit was voor mij de oplossing.
|
|
|||
|
|||
ik had hetzelfde. Ik had 3 updates. Opeens bij de derde liep die vast. Iphone uitgezet. weer aangezet. maar kreeg een zwart scherm met appel. Iphone aan pc gelegt, en hij deed het weer. Alle updates apart geinstalleerd, en klaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 upgrade naar 4.3 loopt vast door cydia | Xirtam | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-03-11 14:29 |
Cydia loopt vast tijdens downloaden | machiel11 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-02-11 15:48 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Cydia loopt steeds vast na jailbreak | Tamara1980 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 29-06-09 14:22 |
|
|