iPhone 4 upgrade naar 4.3 loopt vast door cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 met Cydia loopt tijdens de upgrade naar 4.3 vast. Krijg dan de code 1301. (onbekende fout) Hij blijft dan ook in herstelmodus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 upgrade naar 4.3 loopt vast door cydia
Mijn iPhone 4 met Cydia loopt tijdens de upgrade naar 4.3 vast.
Krijg dan de code 1301. (onbekende fout) Hij blijft dan ook in herstelmodus staan. Dan moet ik firmware 4.2.1 opnieuw trachten te installeren (loopt ook vast) en dan gooi ik er maar weer een jailbreak (greenpois0n) tegen aan. Hierna kan ik de 'oude' firmware 4.2.1 wel weer installeren. In principe loopt dan alles weer goed, herstelt hij goed en staat (helaas) cydia er wel weer op althans de Loader. Hoe kan ik die safe er afgooien? Probleem lijkt mij dat cydia 'in de weg zit' tijdens de upgrade en niet goed verwijderd kan worden zodat 4.3 in zijn geheel er op gezet kan worden. Hoe los ik dit op nadat ik alles weer heb draaien? Hoe krijg ik op een andere manier Cydia er af dan dmv een upgrade van OS? Er staat geen Cydia Packeger op dus dmv die cydia er af gooien kan niet. Laatst gewijzigd door Xirtam; 10-03-11 om 22:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost!
Na vele keren is het toch gelukt om hem te upgraden naar 4.3
Dat wat ik gedaan heb is de laatste regel die ik nog in hosts had staan, wissen. Dus de regel met gs.apple.com verwijderen. Daarna /flushdns draaien en de upgrade ging als een speer. |
|
||||
|
||||
Bekend probleem... Fijn dat het is opgelost!
Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia loopt vast tijdens downloaden | machiel11 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-02-11 15:48 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
iphone loopt vast op apple logo na update cydia | Gabriel Antonyo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-12-09 18:45 |
cydia loopt vast en iphone doet niks meer | clx | Archief | 1 | 02-06-09 21:51 |
Cydia loopt vast | starboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-07-08 14:09 |
|
|