Aanpassen van bestaande theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag linksboven in het Appeltje wegkrijgen en er de 'gewone' streepjes weer krijgen. Ik gebruik de LeopardUI.theme . Heb zelf net een uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanpassen van bestaande theme
Ik wil graag linksboven in het Appeltje wegkrijgen en er de 'gewone' streepjes weer krijgen.
Ik gebruik de LeopardUI.theme. Heb zelf net een uur lopen zoeken in welk mapje ik dit kan aanpassen maar helaas, probeer het hier even. Hieronder even een afbeelding van mijn huidige springboard, linksbovenaan zie je dus het grijze appeltje. Dit wil ik weer veranderen in de gewone blauwe streepjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hmm kan je veranderen in springboard.app
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
theme G.O.C. - achtergrond aanpassen ??? | oliver2504 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-11 19:06 |
winterboard theme aanpassen? | TakenBoxershort | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-11 18:25 |
Theme's aanpassen via Iphone browser? | bababakkus | Archief | 7 | 20-08-08 18:16 |
Theme aanpassen in Customize 2 | onair | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-08-08 19:21 |
theme aanpassen in 2.0 | mcvdomoto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-07-08 11:19 |
|
|