Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door icerunner Ehm... Heb je het bericht bóven jouw bericht gelezen? (oftewel: mijn vorige bericht?) De iPhone 4 is nog niet te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bíjíjna te jailbreaken... Als 'ze' niet gaan wachten op iOS 4.1. Zodra hij te jailbreaken is zou ik zeker bovenstaande optie toepassen, hij doet 't weer als vanouds!
|
|||
|
|||
Nog geen oplossing voor de iPhone 4 om dit bericht weg te krijgen zonder je voicemail uit te schakelen? Heb zelf sinds vandaag vodafone en krijg nu het doorschakel bericht, niet dat ik er erg lang van ga wakker liggen, maar als het weg kan.. graag!
|
|
|||
|
|||
Dit werkt:
Citaat:
|
|||
|
|||
Bij inkomende oproepen is het weg bij mij nu (##002# en ##004# en daarna de voicemail via *5005*86*1233# instellen.), maar bij uitgaande oproepen blijft deze bestaan. Dat moet toch te fixen zijn bij een normale simlockvrije telefoon zonder jailbrake ofzo....
|
|
||||
|
||||
Wilde dit eens gaan proberen....maar.....heb 4.0.1 en ineens kan ik nergens meer de APN settings invullen ?????
Edit : inmiddels terug naar officiele FW 4.0.1 en www.jailbreakme.com gebruikt Laatst gewijzigd door mvveelen; 02-08-10 om 15:57. |
|
||||
|
||||
Ik heb de methode Icerunner gebruikt, alleen kan ik het voicemailnummer onder de knop voicemail wel wijzigen, maar het toestel belt de voicemail van T-Mobile.
Helaas heb ik mijn originele Unknown Bundle weggegooid. Is iemand in de gelegenheid om de Unknown Bundle uit 4.0 voor mij te posten.
|
|||
|
|||
Citaat:
Het werkt met IOS 4.01 3GS KPN Zakelijk, maar voicemailnummer wordt van T-mobile gebruikt, dus nog even verder zoeken hoe ik dit kan aanpassen naar KPN Laatst gewijzigd door charleyr; 03-08-10 om 12:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Lees dit maar eens (even google translator gebruiken als het te lastig is want het is duits) : iOS 4 Custom Carrier Logo : MEPROXSOFT – go for IT
Ziet ernaar uit dat niet-T-mobile gebruikers deze melding vooralsnog maar moeten accepteren..... |
|
|||
|
|||
Doorschakeling actief,
Eindelijk werkt het in cydia is tweaks 4.0 uitgekomen.
Je moet twee keer rebooten en dan is alles weer zoals het was. Dit is een verademing ik heb trouwens KPN kan nu weer na de voicemail zonder die irritant melding! |
|
||||
|
||||
Ik krijg helaas een foutmelding in Cydia; subproces pre-installation script returned error exit status 1 ???????
Iemand? |
|
||||
|
||||
In welke repo zou die "tweaks" dan moeten staan ? Kan hem niet vinden ....
|
|
||||
|
||||
de repo van sendowski; iphone-notes.de
|
|
||||
|
||||
ForwardMsgFix 4.0
BETA! Use this on your own risk! Repo: http://apt.iphone-storage.de Version: 4.0 Author: Andre Sendowski Section: Tweaks 4.0 Identifier: de.sendowski.forwardmsgfix40 Maintainer: iPhone-notes.de Homepage: iPhone-notes.de | News, Tutorials, Community, Apps File Name: ./debs/ForwardMsgFix40.deb Size: 3940 bytes Pre-Depends: de.sendowski.ccpatch1 Architecture: iphoneos-arm |
|
||||
|
||||
Wow ! Het werkt !!
1 keer rebooten was genoeg trouwens....al staat het er 4 keer ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb net deze erop gegooid, lijkt te werken allemaal:
ForwardMsgFix 4.0 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|