//

Storing Vodafone Live.

Storing Vodafone Live. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhone gebruikers. Ik heb zojuist even met Vodafone gebeld omdat ik geen 3G verbinding had op mijn Iphone 3G. Er schijnt een storing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-09, 09:40
Trick9 Trick9 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 18
Standaard Storing Vodafone Live.

Hallo mede iPhone gebruikers.

Ik heb zojuist even met Vodafone gebeld omdat ik geen 3G verbinding had op mijn Iphone 3G.

Er schijnt een storing te zijn met Vodafone Live op het moment.

Dan weten jullie dit ook !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-09, 11:17
Bungkoez Bungkoez is offline
• iOS 3.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Zo'n 15 minuten geleden deed internet het weer. Op dit moment heb ik helaas weer problemen...
__________________
Proud owner of
8GB US Iphone 1.1.2
  #3  
Oud 30-09-09, 14:18
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Is al de hele ochtend en middag, drama, zo kom ik er wel achter dat ik niet zonder internet op m'n iPhone kan.
  #4  
Oud 30-09-09, 14:41
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag dus ik alle data opnieuw instellen enzo maarja. nu hopen dat het snel wordt opgelost
  #5  
Oud 30-09-09, 14:45
ivoback ivoback is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 98
Standaard

liep in de stad naast de vodafone winkel, wou ff me hyves checken doet die t niet dus ik loop meteen naar binne checke ze instellinge en zegge ze dat er een storing is dat die het binne 48 uur weer moet doen.
  #6  
Oud 30-09-09, 14:52
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

bah 48 uur is echt lang
wil ik wel 2 dagen geld terug van mijn abbo
  #7  
Oud 30-09-09, 14:59
ivoback ivoback is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 98
Standaard

maximaal he?
  #8  
Oud 30-09-09, 15:15
Mind_at_Large Mind_at_Large is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
AMSTERDAM - Door een landelijke storing in het 3G- en GPRS-netwerk van Vodafone kunnen veel klanten van de telecomaanbieder sinds vanmorgen 06.00 uur niet of nauwelijks mobiel internetten. De oorzaak is inmiddels gevonden en er wordt hard gewerkt aan een oplossing van het probleem.

De aanbieder van mobiele telefoon Vodafone heeft het salaris van alle Britse werknemers bevroren. Ook krijgen de circa tienduizend medewerkers geen bonussen meer. ANP Photo





Volgens een woordvoerster van Vodafone zijn alleen consumenten geduppeerd die via een USB modem of mobiele telefoon mobiel internet gebruiken. Met uitzondering van BlackBerry-gebruikers die geen hinder van de storing hebben ondervonden.
Vodafone heeft de oorzaak van het probleem inmiddels gelokaliseerd. De telecomaanbieder dacht het probleem te hebben opgelost, maar nadat de verbinding gecontroleerd was opengezet, bleek deze niet stabiel. De telecomaanbieder heeft het netwerk daarop weer dichtgezet. De woordvoerster kon nog geen tijdsindicatie geven wanneer het probleem is opgelost.
Vodafone heeft vannacht een aantal wijzigingen doorgevoerd in haar netwerk en één van die wijzingen of een combinatie ervan heeft de storing veroorzaakt.
bron telegraaf

zoals hierboven al gezegd wordt..dan merk je ineens dat je niet meer zonder internet op je phone kan

edit..het lijkt weer ff te werken

Laatst gewijzigd door Mind_at_Large; 30-09-09 om 15:21.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone storing nance30 Vodafone 5 15-04-11 15:38
Vodafone MMS storing? nl2mml Vodafone 1 24-09-10 08:24
(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing? martwout Vodafone 9 22-05-10 11:17
vodafone storing? hbieshe Vodafone 9 20-10-09 14:11
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.