Storing Vodafone Live. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhone gebruikers. Ik heb zojuist even met Vodafone gebeld omdat ik geen 3G verbinding had op mijn Iphone 3G. Er schijnt een storing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Storing Vodafone Live.
Hallo mede iPhone gebruikers.
Ik heb zojuist even met Vodafone gebeld omdat ik geen 3G verbinding had op mijn Iphone 3G. Er schijnt een storing te zijn met Vodafone Live op het moment. Dan weten jullie dit ook ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zo'n 15 minuten geleden deed internet het weer. Op dit moment heb ik helaas weer problemen...
|
||||
|
||||
Is al de hele ochtend en middag, drama, zo kom ik er wel achter dat ik niet zonder internet op m'n iPhone kan.
|
|
||||
|
||||
ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag dus ik alle data opnieuw instellen enzo maarja. nu hopen dat het snel wordt opgelost
|
|
|||
|
|||
liep in de stad naast de vodafone winkel, wou ff me hyves checken doet die t niet dus ik loop meteen naar binne checke ze instellinge en zegge ze dat er een storing is dat die het binne 48 uur weer moet doen.
|
|
||||
|
||||
bah 48 uur is echt lang
wil ik wel 2 dagen geld terug van mijn abbo |
|
|||
|
|||
maximaal he?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zoals hierboven al gezegd wordt..dan merk je ineens dat je niet meer zonder internet op je phone kan edit..het lijkt weer ff te werken Laatst gewijzigd door Mind_at_Large; 30-09-09 om 16:21. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone storing | nance30 | Vodafone | 5 | 15-04-11 16:38 |
Vodafone MMS storing? | nl2mml | Vodafone | 1 | 24-09-10 09:24 |
(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing? | martwout | Vodafone | 9 | 22-05-10 12:17 |
vodafone storing? | hbieshe | Vodafone | 9 | 20-10-09 15:11 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|