smsprobleem en vodafone bereik valt wel eens weg discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee vragen, Ik krijg van 1 persoon geen sms binnen, van anderen wel. Ik heb er een paar weken last van. Ik zat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
smsprobleem en vodafone bereik valt wel eens weg
Ik heb twee vragen,
Ik krijg van 1 persoon geen sms binnen, van anderen wel. Ik heb er een paar weken last van. Ik zat toen nog bij T mobile en nu bij Vodafone. Het probleem is gebleven. Is er ergens een verborgen block functie oid? Af en toe heb ik bij Vodafone dat het netwerk opeens weg is. Ik had genoeg streepjes en opeens is het, floep, weg. En dan enkele seconden later weer terug. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bereik iphone valt weg na een paar uur. | florisken | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 23:08 |
iPhone 3GS: iphone 3gs 3.1.3 15.01.12 bereik valt weg | bakkum31 | Unlock | 0 | 29-06-10 00:49 |
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) | Kiterzone | KPN | 23 | 18-06-10 00:45 |
vodafone netwerk valt weg... | nekebokker | Vodafone | 9 | 02-01-10 12:09 |
3G verbinding van Vodafone valt weg | The Raptor | Vodafone | 5 | 17-07-09 16:18 |
|
|