Vodafone iOS 4 IPCC discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van iOS 4 op mijn iPhone 3GS zijn al mijn Vodafone instellingen verdwenen. De netwerk en mms instellingen zijn wel handmatig in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone iOS 4 IPCC
Na het installeren van iOS 4 op mijn iPhone 3GS zijn al mijn Vodafone instellingen verdwenen.
De netwerk en mms instellingen zijn wel handmatig in te voeren. Echter het Vodafone operator logo en de melding 'doorverbinden actief' bij het bellen krijg ik niet terug c.q. weg. Ook niet na het installeren van de Vodafone .IPCC die ik bij de vorige iPhone firmware gebruikte. Ben dus denk ik op zoek naar een, voor iOS 4, geupdate Vodafone .IPCC. Iemand tips of een nieuwe .IPCC? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik zelf ook nog niet. Zal daar binnenkort eens na kijken.
|
|||
|
|||
Wat zijn de mms-instellingen voor vodafone dan op de 3gs? Kom op de vodafonewebsite alleen instellingen voor de 3G tegen.
|
|
||||
|
||||
De .ipcc files werken nog niet met de nieuwe carrier 7.0 van iOS4
|
|
|||
|
|||
Vodafone instellingen
Vodafone instellingen die ik gebruik:
Mobiele data APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Mms APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: Wachtwoord: MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl Mms-proxy: 192.168.251.150:8799 Maximake mms-grootte: 300000 MMS UA Prof URL: Internet-tethering APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Let op: data instellingen werken, mms en tethering heb ik nog niet getest. Laatst gewijzigd door wasabisjors; 22-06-10 om 14:54. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Ik heb iOS4 nog niet durven installeren omdat ik ook het ipcc bestand heb met custom carrier logo en alle instellingen. Als ik iOS4 installeer komen dan die dooschakelmeldingen weer terug? En blijft tetheren wel een optie?
Ik wacht graag nog even op iemand die het voor elkaar krijgt om een nieuwe ipcc bestand op iOS4 te krijgen. IEMAND NIEUWS?? |
|
|||
|
|||
Heb nu idd die irritante doorschakelmelingen en geen operator logo. Tetheren nog niet getest.
Ff wachten op nieuwe IPCC. |
|
|||
|
|||
Tethering werkt.
Helaas melding doorschakelen actief weer terug. |
|
|||
|
|||
doorschakelen actief uitzetten door:
in de dialer te typen (gevolgd door een druk op'Bel' om zo alle 'doorschakelingen' te wissen) voicemail weer instellen: *5005*86*+31654501233# Laatst gewijzigd door rachez; 24-06-10 om 20:42. |
|
||||
|
||||
Is het niet zo dat je daarmee alle doorschakelingen uitzet inclusief die naar je voicemail? Dus dat als iemand je belt terwijl je in gesprek bent, dat die persoon te horen krijgt dat jij onbereikbaar bent?
|
||||
|
||||
Correct, alle doorschakelingen worden dan gewist. Voicemail werkt in het geheel niet meer!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is de 'code' om alle doorverbindingen weer te actieveren mocht je bovenstaande 'code' gebruikt hebben?
|
|
|||
|
|||
Kan goed kloppen, dat heb ik niet getest. Hou daar inderdaad rekening mee.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben ik de enige?
Zowel met Pwnage als Redsnow fw 4.0 geinstalleerd, daarna Redsnow via Cidia geinstleerd om mijn GSM operator terug te krijgen, maar mijn 3g is vertrokken. Symbool wel in de upper bar maar geen verbinding behoudens met Wi-Fi.
Nou heb ik hier veel discussies over gelezen maar mijn probleem is dat ik bij APN Unlock een foutmelding krijg dat safari niks met het bestand kan en handmatig instellen lukt ook niet omdat de knop om bij die instellingen te komen ontbreekt!! Er is alleen nog maar een knop voor het aan en uitzetten van de dataverbinding? Appeltaart voor de oplossing ! UPDATE - Probleem opgelost ! Laatst gewijzigd door Daedalusmax; 24-06-10 om 14:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet... |
|
|||
|
|||
Je kreeg hem dus zomaar terug? Ik heb hem helemaal niet.. nog steeds niet overigens..
|
|
|||
|
|||
Irritant dat de instellingen weer gereset zijn. Is het niet mogelijk om zelf zo'n bestandje te maken?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het nog niemand gelukt.... las ergens dat het redelijk lastig was bij iOS 4. Maar als jij een idee hebt hoe er een te maken.....?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone problemen iOS 4.3 | ballegooier | Vodafone | 9 | 16-03-11 11:29 |
Vodafone geeft geen IPCC uit voor Tethering | Bento | Vodafone | 0 | 26-10-09 13:55 |
|
|