Vodafone (opnieuw) instellen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, ik heb gisteren een tweede iphone gekocht (niet voor mezelf ) welke ik net 'even' dacht in te stellen. Als ik hem aanzet zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone (opnieuw) instellen
Ola,
ik heb gisteren een tweede iphone gekocht (niet voor mezelf ) welke ik net 'even' dacht in te stellen. Als ik hem aanzet zie ik 1 'ontvangst' balkje (normaal 4 of 5?) en geen 3G ernaast staan. Bij mn andere iphone had ik mn internet ingesteld via: instellingen - algemeen - mobiel datanetwerk. Maar deze optie zie ik hier nieteens tussenstaan..? Ik zie alleen iets met VPN, maar weet niet of dat is wat ik moet hebben? Vodafone is vandaag telefonisch gesloten, dus ik kan niet ff iemand bellen over hoe/ wat, iemand die hier een snelle oplossing weet? De sim zou al geactiveerd moeten zijn; hadden ze gisteren in de winkel gedaan. Edit: ik zie overigens ook geen 'aanbieder' staan, dat zie ik op mn eigen wel...? Laatst gewijzigd door Possimpible; 10-10-10 om 15:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Reset Netwerk Instellingen? Proberen waard.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De gegevens handmatig instellen misschien.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zomaar een idee maar je kunt hem ook even aan de pc hangen en herstellen.. wie weet zit er een klein foutje in de huidige firmware
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de tip, al gedaan; toen kwam ik op de fabrieksinstellingen uit en was hij opeens in het engels... Niks werkt tot op heden, heb het opgegeven, morgen ff langs vodafone winkel
|
|
||||
|
||||
Klinkt als een T-mobile toestel, die kunnen daar ook niks invullen
Is deze wel simlockvrij ?
|
|||
|
|||
ik heb zelf ook vadafone:
hier komt ie instellingen>algemeen>netwerk>mobiel datanetwerk>APN live.vodafone.com gebruikersnaam vodafone WW. vodafone dan moet je natuurlijk wel 3g ontvangst hebben wil je dat logo krijgen als dat niet werkt ff morgen langs de winkel..Tmobile weet het denk ik beter dan vodafone..maar kun je niet via een app deze gegevens invoeren? gr tom
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je hulp, maar met bovenstaande kan ik niks, zoals ik al zei: ik kan niet bij 'mobiel datanetwerk'. Citaat:
Ik baal ervan dat vodafone op zondag geen telefonische hulp verschaft, nu moet ik er weer onder werktijd achteraan, erg irritant. Bedankt voor jullie hulp! Ik denk dat het puur die fabrieksinstellingen zijn, vodafone zal wel een patch hebben ofzo? |
|
|||
|
|||
Even een update: contact gehad met zowel vodafone als apple. Het ligt aan de iphone, hij is kapot. Best grappig, aangezien hij die dag uit de verpakking kwam. Naar apple gebracht en een nieuwe gekregen, deze doet het wel goed
|
|
||||
|
||||
Goed om te lezen dat alles weer is opgelost. Kan deze topic ook op slot
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het scherm opnieuw instellen/calibreren | HulpelozeiPodGebruiker | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 19:46 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
steeds opnieuw instellen van Wi-Fi | Pinraiser | Wi-Fi | 0 | 29-09-09 21:31 |
iPhone opnieuw instellen | carbo | Archief | 0 | 02-12-08 23:05 |
iPhone opnieuw instellen 1.1.1 | Regina | Unlock [archief] | 3 | 12-02-08 00:34 |
|
|