iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   E-mail verzenden vodafone abonnement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/75710-e-mail-verzenden-vodafone-abonnement.html)

Sharon84 20-10-10 20:35

E-mail verzenden vodafone abonnement
 
Goedenavond,
Ik zag op het forum dat u 2 jaar geleden ook problemen heeft gehad met de instellingen van de uitgaande server van de e-mail instellingen.
Ik heb nu ook een simkaart van vodafone en maak gebruik van een e-mail account. De inkomende server doet het prima via mijn eigen e-mail instellingen op mijn laptop.
Alleen uitgaande server is een probleem. Klantenservice van vodafone vertelde mij dat ik de inloggegevens van my vodafone moet gebruiken en als hostnaam authstmp.vodafone.nl. Maar dan geeft mijn iphone telkens aan dat het een verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord is. Heeft u nog tips? Bedankt alvast. Groeten, Sharon.

kokkie44 20-10-10 21:02

je hebt emailtje

gertjancommandeur 25-11-10 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sharon84 (Bericht 589024)
Goedenavond,
Ik zag op het forum dat u 2 jaar geleden ook problemen heeft gehad met de instellingen van de uitgaande server van de e-mail instellingen.
Ik heb nu ook een simkaart van vodafone en maak gebruik van een e-mail account. De inkomende server doet het prima via mijn eigen e-mail instellingen op mijn laptop.
Alleen uitgaande server is een probleem. Klantenservice van vodafone vertelde mij dat ik de inloggegevens van my vodafone moet gebruiken en als hostnaam authstmp.vodafone.nl. Maar dan geeft mijn iphone telkens aan dat het een verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord is. Heeft u nog tips? Bedankt alvast. Groeten, Sharon.

Ik heb precies hetzelfde ik kan wel mijn email ontvangen maar ik kan geen email verzenden want dan geeft hij het volgende bericht: De gebruikersnaam of wachtwoord voor 'SMTP: emailadres@smtp.live.com' is onjuist. Maar ik had dit altijd al zo staan nooit geen problemen tot nu.... iemand enig idee?

BinkyDI 11-12-10 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertjancommandeur (Bericht 605163)
Ik heb precies hetzelfde ik kan wel mijn email ontvangen maar ik kan geen email verzenden want dan geeft hij het volgende bericht: De gebruikersnaam of wachtwoord voor 'SMTP: emailadres@smtp.live.com' is onjuist. Maar ik had dit altijd al zo staan nooit geen problemen tot nu.... iemand enig idee?

Goedemiddag,

Heb zelfde problemen gehad kon wel e-mail ontvangen van hetnet maar niet verzenden,instelling uitgaande provider vodafone stonden goed maar ook stond me
Wi-Fi nog aan deze uitgezet nu kan ik wel e-mail verzenden.

eline-joyce 13-12-10 19:21

vodafone mail
 
hallo,

Je kunt bij vodafone een account aanmaken.
Daarvoor gebruik je dan een bepaald wachtwoord.

Dat zelfde wachtwoord heb je nodig voor de iphone.
Server = authsmtp.vodafone.nl
gebruikersnaam = mail06........ (jouw mobielnummer)
wachtwoord = dat van jouw account
SSL staat niet aan
Identificatie = wachtwoord >
Poort 25.

Zo heb ik het gedaan op mijn 3GS met 4.2.1 software

Werkt al tijden goed.

vrgr

Joyce

hansv2 18-01-11 18:35

ik heb alles gedaan wat hierboven staat. maar bij mij werkt het niet!!!

vodafone
authsmtp.vodafone.nl of .com
mail0612345678
mijn wachtwoord zoals toegezonden

en nog werkt het niet. :confused:

hansv2 18-01-11 19:39

Hij doet ut!! je moet namelijk eerst de Wi-Fi uitzetten......:)

reprise3 12-09-11 00:09

En kan het ook als Wi-Fi aan staat?
Welke instellingen moet je dan invoeren?

hansv2 18-09-11 10:25

met Wi-Fi aan lukt het me niet om voor de eerste keer aan te melden. daarna natuurlijk wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.