E-mail verzenden vodafone abonnement discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik zag op het forum dat u 2 jaar geleden ook problemen heeft gehad met de instellingen van de uitgaande server van de e-mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail verzenden vodafone abonnement
Goedenavond,
Ik zag op het forum dat u 2 jaar geleden ook problemen heeft gehad met de instellingen van de uitgaande server van de e-mail instellingen. Ik heb nu ook een simkaart van vodafone en maak gebruik van een e-mail account. De inkomende server doet het prima via mijn eigen e-mail instellingen op mijn laptop. Alleen uitgaande server is een probleem. Klantenservice van vodafone vertelde mij dat ik de inloggegevens van my vodafone moet gebruiken en als hostnaam authstmp.vodafone.nl. Maar dan geeft mijn iphone telkens aan dat het een verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord is. Heeft u nog tips? Bedankt alvast. Groeten, Sharon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt emailtje
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zelfde problemen gehad kon wel e-mail ontvangen van hetnet maar niet verzenden,instelling uitgaande provider vodafone stonden goed maar ook stond me Wi-Fi nog aan deze uitgezet nu kan ik wel e-mail verzenden. |
|
|||
|
|||
vodafone mail
hallo,
Je kunt bij vodafone een account aanmaken. Daarvoor gebruik je dan een bepaald wachtwoord. Dat zelfde wachtwoord heb je nodig voor de iphone. Server = authsmtp.vodafone.nl gebruikersnaam = mail06........ (jouw mobielnummer) wachtwoord = dat van jouw account SSL staat niet aan Identificatie = wachtwoord > Poort 25. Zo heb ik het gedaan op mijn 3GS met 4.2.1 software Werkt al tijden goed. vrgr Joyce |
|
|||
|
|||
ik heb alles gedaan wat hierboven staat. maar bij mij werkt het niet!!!
vodafone authsmtp.vodafone.nl of .com mail0612345678 mijn wachtwoord zoals toegezonden en nog werkt het niet. |
|
|||
|
|||
Hij doet ut!! je moet namelijk eerst de Wi-Fi uitzetten......
|
|
|||
|
|||
En kan het ook als Wi-Fi aan staat?
Welke instellingen moet je dan invoeren? |
|
|||
|
|||
met Wi-Fi aan lukt het me niet om voor de eerste keer aan te melden. daarna natuurlijk wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Kan geen mail verzenden | Dutchskill | iPhone algemeen | 25 | 07-09-10 21:59 |
E-mail ophalen en verzenden | teunis | iPhone algemeen | 48 | 09-08-08 09:31 |
Probleem met Mail verzenden | MGF | iPhone algemeen | 4 | 24-07-08 12:24 |
|
|