Probleem met Mail verzenden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een Iphone, dus ben nog lerende, Ik heb alle instellingen van Outlook overgenomen, Naam Adres en beschrijving Informatie voor inkomende post ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Mail verzenden
Ik heb sinds kort een Iphone, dus ben nog lerende,
Ik heb alle instellingen van Outlook overgenomen, Naam Adres en beschrijving Informatie voor inkomende post is ingevuld en dit werkt ook gewoon.. Bij uitgaande post heb ik dezelde smtp gebruikt als in outlook, In het volgende scherm Onder hoofdserver staan dat die aan is andere SMTP-servers staat uit.. Bij het aanmaken van het account kreeg ik een melding over SSL, ik heb die toen weggeklikt, maar in het volgende scherm is gebruik SSl blauw.. dus aan toch? iemand enig idee wat ik fout doe? wat een geweldig ding trouwens he,,, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat heb je gekozen toen je SSL wegflikkerde?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb via googlemail een Gmail adres. Deze gegevens voor de outgoing neem ik voor al mijn mail-accounts.
In Gmail zelf kan je alles instellen bij " instellingen" dat het lijkt alsof je mail stuurt van je gewone adres. Deze setup werkt super met mijn prive en werk adressen...Hier loopt daat ook een draadje over. Probeer dit even op te snorren https://forum.iculture.nl/f18/i...-oplossen.html Laatst gewijzigd door colliehome; 24-07-08 om 10:27. |
|
|||
|
|||
Ik heb ff een Gmail account aangemaakt, en de settings overgenomen, en het werkt, ik kan mail versturen...
Helemaal stoer, bedankt voor jullie hulp... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? | ceesboersen | iPad algemeen | 2 | 13-08-10 23:46 |
problemen met verzenden e-mail | ellenvanputten | iPhone algemeen | 3 | 16-07-10 20:35 |
Problemen met mail verzenden via 3g | Rogerpro | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 00:32 |
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema | SARALI | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-03-08 21:46 |
|
|