problemen met verzenden e-mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik kon altijd prima e-mail verzenden en ontvangen met mijn iPhone 3GS. Sinds een aantal weken lukt het verzenden van e-mail niet meer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met verzenden e-mail
hallo,
ik kon altijd prima e-mail verzenden en ontvangen met mijn iPhone 3GS. Sinds een aantal weken lukt het verzenden van e-mail niet meer en krijg ik de melding "de server accepteert het afzenderadres niet" terwijl ik niets aan de instellingen heb veranderd. Wie weet wat te doen? Laatst gewijzigd door ellenvanputten; 14-03-11 om 16:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gister hetzelfde probleem met mijn Iphone 3GS; ontvangen van mail gaat prima, maar ik kan geen mail meer verzenden. In eerste instantie was er alleen een probleem met het verzenden vanaf mijn ziggo-account, maar later lukt het verzenden van mail ook niet meer vanaf mijn live-account.
Help please!!!! |
|
|||
|
|||
Ff opnieuw instellen heeft bij mij dit probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
Wat en hoe moet ik opnieuw instellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? | ceesboersen | iPad algemeen | 2 | 13-08-10 23:46 |
Problemen met mail verzenden via 3g | Rogerpro | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 00:32 |
Probleem met Mail verzenden | MGF | iPhone algemeen | 4 | 24-07-08 12:24 |
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema | SARALI | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-03-08 21:46 |
|
|