iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Bericht Vodafone inzake iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/78656-bericht-vodafone-inzake-iphone-4-a.html)

pvermaas 29-11-10 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric181 (Bericht 607851)
iPhone-abonnement is vandaag ingegaan, maar heb nog geen toestel ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar.... Vaste klanten zijn niet zoveel waard voor Vodafone....

Touché! We moeten het er maar mee doen... Mijn abonnement is begin vorige week wél al omgezet.

Deja024 29-11-10 21:04

Ook hier faalt Vodafone echt enorm. Heb hem 1,5 week geleden besteld. Mij is toen gemeld dat de foon op 29 november verstuurd zou worden dus een paar daagjes later aan zou komen. Als ik ze vandaag bel om te vragen wanneer krijg ik de melding dat een paar daagjes bij hun 5 tot 10 werkdagen zijn. Maar al wel vast mijn abbo omgezet om te beginnen incasseren.

Ik ben nu 10 jaar klant bij Vodafone, maar overweeg nu voor het eerst om het contract op te zeggen wegens misleiding en naar KPN over te stappen. En als je belt om uitleg krijg je nog een grote bek ook. Nee Vodafone is vandaag heel hard van zijn voetstuk gevallen bij mij.

@redactie: Misschien een idee om een artikeltje te schrijven over de puinhoop die Vodafone nu weet te creëren???

huibregt 29-11-10 21:06

Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.

Juul_AST 29-11-10 21:26

Vindt het ook heel erg jammer dat ze vaste klanten gewoon links laten liggen en geen voorrang geven.. Met alle respect voor de rest hoor! :)

En indd ook al begonnen met schrijven..

eric181 29-11-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibregt (Bericht 607897)
Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.

Ik begrijp best dat ze het druk hebben vanwege eventuele activatie van micro-sims, maar het is wel duidelijk dat ze de boel, in tegenstelling tot KPN, flink onderschat hebben!
Er was mij beloofd dat er voor de 29e contact opgenomen zou worden om een afspraak te maken m.b.t. de levering. Maar ik heb niets meer gehoord, en vandaag is blijkbaar voor het (Vodafone) gemak wel alvast m'n abonnement ingegaan!

Juul_AST 29-11-10 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric181 (Bericht 607923)
Ik begrijp best dat ze het druk hebben vanwege eventuele activatie van micro-sims, maar het is wel duidelijk dat ze de boel, in tegenstelling tot KPN, flink onderschat hebben!
Er was mij beloofd dat er voor de 29e contact opgenomen zou worden om een afspraak te maken m.b.t. de levering. Maar ik heb niets meer gehoord, en vandaag is blijkbaar voor het (Vodafone) gemak wel alvast m'n abonnement ingegaan!

Heb het over de telefoon verlengd maar er is bij mij niet gesproken over een afspraak mbt het afleveren.. Vreemd dat ze daar ook verschillende dingen over vertellen! Morgen eerste werk even de VF KS bellen.

mindbender 29-11-10 22:11

Ook ik zit te wachten op mijn iPhone 4. 3 november besteld en vandaag niks ontvangen. En al wel een contract dat in is gegaan. Ik mag toch verwachten dat wanneer een bestelling op "afgerond" staat het ook echt afgerond is. Blijkbaar werkt dat bij Vodafone anders.

xbored 29-11-10 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gmta (Bericht 607792)
3 weken geleden besteld via telefonische verlenging en vandaag heb ik 'm ontvangen. Krijg alleen nog steeds de melding "wacht op activatie".


je moet ook bellen naar klantenservice!!!
anders kan je wachten tot je een ons weegt

xbored 29-11-10 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibregt (Bericht 607897)
Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.

klopt heb een half uur aan de tel gehangen eer ik aan de beurt was....

gmta 29-11-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xbored (Bericht 608044)
je moet ook bellen naar klantenservice!
anders kan je wachten tot je een ons weegt

Als ze er dat nou bij hadden gezet in de brief... Dus morgen even bellen

xbored 30-11-10 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gmta (Bericht 608058)
Als ze er dat nou bij hadden gezet in de brief... Dus morgen even bellen

das vreemd..... bij mij zat er een brief bij waarin dit stond, maar misschien zijn ze die bij jou vergeten... ze vergeten wel meer de laatste dagen ;)

Juul_AST 30-11-10 10:05

Net even gebeld, krijg ik nou te horen 5 tot 10 werkdagen aangezien VF ze gisteren pas heeft binnen gekregen!

Dus ik zeg dat er mensen zijn die hem gisteren wel hebben binnen gekregen, krijg je weer hetzelfde te horen!

mindbender 30-11-10 14:34

Mijn iPhone 4 is zojuist afgeleverd op mijn thuis adres. Helaas zit ik zelf nog op het werk en moet ik nog een paar uurtjes wachten voordat ik er mee aan de slag kan. En hopelijk is de helpdesk niet al te druk zodat de microsim snel geactiveerd is.

xbored 30-11-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mindbender (Bericht 608356)
Mijn iPhone 4 is zojuist afgeleverd op mijn thuis adres. Helaas zit ik zelf nog op het werk en moet ik nog een paar uurtjes wachten voordat ik er mee aan de slag kan. En hopelijk is de helpdesk niet al te druk zodat de microsim snel geactiveerd is.

kan je rekenen? reken er maar niet op haha
niemand thuis die jou het simnummer kan doorbellen?
er stond bij dat je legitimatie bewijs en bankgegevens bij de hand moest houden maar was niet nodig

pdavie 30-11-10 19:42

Heb hem vandaag opgehaald bij de vodafone winkel..Lag keurig op mijn naam gereserveerd..microsim erin, werkt allemaal goed..Restore teruggezet en ik heb alles weer erop staan..Apps, contacten, noem maar op..Alleen moest ik de internetinstellingen en mailinstellingen weer invoeren, maar ook dit werkt weer...Wel ben ik mijn muziek kwijt, waarom? Maar..Mooi toestel hoor..Ben nog wel heel voorzichtig..Heb nog geen hoesje, inmiddels besteld...

mindbender 30-11-10 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xbored (Bericht 608394)
kan je rekenen? reken er maar niet op haha
niemand thuis die jou het simnummer kan doorbellen?
er stond bij dat je legitimatie bewijs en bankgegevens bij de hand moest houden maar was niet nodig

Na 5 pogingen (om de 10 minuten elke keer in gesprek) uiteindelijk toch verbinding en na 25 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Wat is je telefoonnummer, wat is je postcode, wat zijn de nummers van de microsim na de eerste zoveel en klaar weer. Al bij al nog geen halve minuut aan de lijn met de helpdesk en de microsim was geactiveerd.

xbored 30-11-10 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mindbender (Bericht 608671)
Na 5 pogingen (om de 10 minuten elke keer in gesprek) uiteindelijk toch verbinding en na 25 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Wat is je telefoonnummer, wat is je postcode, wat zijn de nummers van de microsim na de eerste zoveel en klaar weer. Al bij al nog geen halve minuut aan de lijn met de helpdesk en de microsim was geactiveerd.


gelukkig maar dat het een gratis nummer is ;)

tehart 01-12-10 21:53

Brief
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xera (Bericht 606811)
ik heb hem gisteren al binnen gekregen!!!!!!!
maar er staat nog geen service. misschien gaat dit 29 november pas in?

Er zit een brief bij met een telefoon nr om je microsim te activeren mischien helpt dit?

gmta 01-12-10 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xbored (Bericht 608161)
das vreemd..... bij mij zat er een brief bij waarin dit stond, maar misschien zijn ze die bij jou vergeten... ze vergeten wel meer de laatste dagen ;)

In mijn brief staat zelfs: "Hierbij ontvangt u een nieuwe simkaart. De simkaart is al geactiveerd, u kunt na het plaatsen van de simkaart in uw mobiele telefoon meteen gebruik maken van uw aansluiting."

Vandaar dat ik niet meteen doorhad dat de simkaart via de klantenservice geactiveerd moest worden. Ondertussen gisterenochtend maar gedaan en nu volop plezier van de iPhone 4 :)

2more 02-12-10 11:53

Ik ben in afwachting op mijn iPhone die ik begin vorige maand telefonisch besteld heb...had net zo goed naar de winkel kunnen lopen, dan had ik de iPhone sneller in handen gehad...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.