Simlock, ja of nee? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe iPhone 4 gekocht met abo van Vodafone, afgesloten bij ThePhoneHouse. De verkoper zei me dat er geen simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlock, ja of nee?
Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe iPhone 4 gekocht met abo van Vodafone, afgesloten bij ThePhoneHouse. De verkoper zei me dat er geen simlock op het toestel zit. Nu ga ik over een dikke week naar Canada en ben van plan om daar een (micro)sim te kopen om daar gebruik te kunnen maken van mobiel internet (moet alleen nog uitzoeken van welke provider), dus vandaar dat ik daar speciaal naar gevraagd heb.
Maar nu lees ik op de site van Vodafone bij de kleine lettertjes bij het iPhone abo (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30...ven_iPhone.pdf) dit: Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen vriend die ook een iphone 4 heeft met een andere provider ?? even kaart omruilen en je weet het
|
|
|||
|
|||
Daar zat ik ook al aan te denken, maar niemand die een microsim heeft.. :-(
|
|
||||
|
||||
Zijn de prepaid internet microsimkaartjes van AH (KPN netwerk) nog in de aanbieding?
Kun je het daar ook mee testen? Dan weet je het voor €2,95. |
|
|||
|
|||
Hee, goede tip van de AH! Deze zijn idd nog in de aanbieding, dus ben ff naar de Appie geweest om een kaartje te halen. Moest wel ff de instellingen aanpassen (APN-veld moet leeg gemaakt worden), maar daarna werkte het, dus de bevestiging dat mijn iPhone simlock vrij is!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Te unlocken ja of nee? | djbosanac | Unlock | 14 | 07-04-11 23:27 |
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! | Timelord | iPhone algemeen | 8 | 24-03-11 08:56 |
iPhone: Jailbreak Ja of Nee | spysical | Jailbreak | 8 | 03-07-10 19:27 |
Restore Ja/Nee? | kakbouter | iPhone algemeen | 1 | 28-06-10 10:47 |
3G kopen, Ja of nee? | Xeronage | Archief | 10 | 09-07-08 14:04 |
|
|