Het iPhone 4S bestel topic Telfort discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen vrijdag heb ik direct na het beschikbaar komen van de iPhone 4S bij Telfort via de klantenservice een bestelling gedaan. In de online webshop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het iPhone 4S bestel topic Telfort
Afgelopen vrijdag heb ik direct na het beschikbaar komen van de iPhone 4S bij Telfort via de klantenservice een bestelling gedaan.
In de online webshop van Telfort staat: "Verwachte leverdatum: 28/10/2011" In mijn orderbevestiging staat: Hartelijk bedankt voor uw reservering bij Telfort! U heeft een reservering geplaatst voor een Apple iPhone 4S 16GB white. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in 28-10-11. Let op, op het moment dat uw gereserveerde Apple iPhone 4S 16GB white voorradig is, zijn de dan geldende aanbiedingen van toepassing. Deze kunt u terugvinden in het contract dat u op dat moment wordt toegezonden. Levering zal plaatsvinden op het moment dat het toestel leverbaar is en uw gegevens zijn gecontroleerd. Uw wordt dan door ons gebeld met het telefoonnummer ********** voor het maken van een bezorgafspraak. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over nummerbehoud & bezorging. Met vriendelijke groet, Telfort Online Shop Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ook via Telfort hebben besteld en wat hun orderstatus is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Besteld via KPN online, wordt vrijdag 28-10-11 tussen 09.00 en 13.00 uur geleverd!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iphone 4s bestellen via Telfort
Citaat:
Lees hier het hele gesprek daarover op de Telfort forum: http://forum.telfort.nl/topic10578.html Ik hoor het graag mocht er iets nieuws over bekend zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op 26-10 ook een nieuw abbo bij Telfort aangegaan ter vervanging van m'n Telfort SIM-Only abbo. M'n 3Gs wordt vervangen door een 4S 32Gb......
Enfin, volgens de Klantenservice zou ik de binnen een week het toestel kunnen ontvangen. De status van mijn bestelling is "Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS) status per: 28-10-2011" Het is inmiddels 2-11 en nog niets. Ik heb begrepen dat de 32Gb helemaal niet is geleverd door Apple en dat elke donderdag geleverd word. Cross Fingers dus. Ik update deze post wel zodra ik meer weet. |
|
|||
|
|||
Hoe komt iedereen er toch bij dat Apple donderdag levert?
Krijgt telfort(magazijn) donderdag dan deze telefoons of levert apple deze direct aan de telfortwinkel? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone | alterego123 | Vodafone | 391 | 17-12-11 12:55 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart | xetradax | KPN | 4 | 02-12-08 21:13 |
|
|