Ontvangen oproepen betalen? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verneem van een Nederlander met een mobiel 06 nummer dat hij ook moet betalen voor "ontvangen" oproepen terwijl hij in Nederland is Is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontvangen oproepen betalen?
Ik verneem van een Nederlander met een mobiel 06 nummer dat hij ook moet betalen voor "ontvangen" oproepen terwijl hij in Nederland is
Is dit info juist ? Provider KPN |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het een gesprek tussen twee 06 nummers in Nederland is hoeft dit niet. |
|
|||
|
|||
Met een Belgisch mobiel nummer in België is elke ontvangen oproep wie er ook belt vanuit de wereld gratis
Als ik je goed begrepen heb moet je als Nederlander betalen als een Belgisch nummer naar jou belt ook al ben je zelf in Nederland ? Laatst gewijzigd door Werner1963; 30-10-13 om 14:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simultaan oproepen ontvangen en surfen ? | piroleco | Orange | 2 | 19-09-10 12:59 |
Teller voor gespreksduur ontvangen en uitgaande oproepen | MarcelMarcel1 | iPhone algemeen | 3 | 03-09-10 22:19 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Gemiste oproepen.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 17-10-09 13:04 |
oproepen | fre86 | iPhone algemeen | 3 | 07-09-09 17:33 |
|
|