iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Telfort GPRS Probleem (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/17729-telfort-gprs-probleem.html)

BaSsDruM 05-08-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 161246)
ik werk zelf bij telfort.
het gprs probleem is opgelost

Fijn dat je nu pas reageert! Nu je 'hier' toch bent, kan je ons vertellen wat precies het probleem was, of weet je dat verder ook niet?

ludacriss 05-08-08 17:09

Werkt hier ook weer. Gelukkig na een week, ga wel bellen om die 2,50 terug te krijgen ( al is het niet veel maar gun het telfort niet! )

master 05-08-08 17:11

sorry weet de oorzaak niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM (Bericht 161250)
Fijn dat je nu pas reageert! Nu je 'hier' toch bent, kan je ons vertellen wat precies het probleem was, of weet je dat verder ook niet?


Potus 05-08-08 17:14

Jups, na een reboot van de iPhone is ook hier (Tilburg) de boel weer aan de gang.
Ik ga ervanuit dat dat dadelijk thuis in Breda ook zo is ;)

iPeg 05-08-08 17:24

In Rotterdam doet ie het ook weer!

Hatser 05-08-08 17:36

Alles doet het weer
 
Jammer weekje geweest, maar gelukkig alles weer OK.

Speedtest in Utrecht (1G iPhone)
Download 5.1 kByte/sec (=41 kbps)
Upload 0.6 kByte/sec (=5 kbps)
Connection 35 conn/min
Ping ... wil die niet afmaken

mjay 05-08-08 17:37

Yes! In Den Haag ook ;)

drc 05-08-08 17:40

umts doet t ook prima nu..lekker snel trouwens

pangenent 05-08-08 17:56

gprs probleem Telfort
 
Zelfs in Zeewolde "onder de zeespiegel" is er weer gprs (iPhone 1 geupgraded naar 2.0). Nu nog mijn "Wi-Fi en bt is grijs" probleem nog oplossen. De aangedragen oplossingen ("sWi-Fi" e.d.) zijn voor mij te moeilijk om dat zelf te doen. Jammer dat ik mijn nieuwe "iPhone-oortje" nog niet kan gebruiken :(

paalpizzle 05-08-08 18:08

Bij mij doet de 3G verbinding het ook weer!! Gelukkig!

iFonzie 05-08-08 18:29

Mooi het werd tijd :D

storm76 05-08-08 23:54

Ik had mijn instellingen verandert om weer te kunnen internetten, maar ik zie nu dat alles weer normaal draait. Weet iemand of ik de instellingen weer terug moet zetten of kan ik ze met die andere IPadressen gewoon laten staan?
Bedankt voor het antwoord!

bytedust 06-08-08 00:34

Sing Halleluja!

alger 06-08-08 06:37

Goh,
hij doet het weer en het duurde maar acht dagen.
Telfort, bedankt.

shadelife 06-08-08 13:39

moet je nu bij een ipod US 1.4 nog wel gegevens instellen voor het mobiele internet of leeg laten??

ShiShi 06-08-08 15:04

Ik schrok me net dood toen mijn Iphone ineens begon te trillen er er mail binnen kwam...

het zal toch niet? Ff Safari proberen. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij doet het weer!
Thanks Telfort!

Dennisf 06-08-08 17:55

Ik ben ook supergelukkig dat alles weer werkt. Was al bang dat ik over zou moeten gaan stappen naar een andere provider.

Hoe vervelend een week zonder GPRS ook is geweest, ik ben ontzettend blij dat Telfort zijn best heeft gedaan om ons weer online te krijgen. Die paar euro voor de week dat ik er geen gebruik van heb mogen maken mogen ze houden.

Telfort bedankt voor de oplossing, deze klant kan het waarderen

spydrone 10-08-08 19:52

Waarom is de verbinding via de iPhone 3G van Telfort trouwens zo traag? Op mijn HTC download ik met 96 kb/s (768 kbits/s) in mijn kamer. Telfort werkt toch via het HSDPA netwerk van KPN, of loop ik al achter? En hij heet niet voor nix iPhone 3G, zodat hij snelle verbindingen kan ontvangen. Ik heb trouwens ook dat abonnement van 10 euro de maand van Telfort (Sim-only) met belmin enz. Zal deze sim werken in zo'n iPhone vanuit België?

svdoever 21-08-08 09:59

Nog steeds geen verbinding...
 
Had ook al weken problemen, hoor nu echter van iedereen jubbelende geluiden... bij mij doet de gprs verbinding het echter nog niet.

Ik heb naast "NL KPN" wel een boxje staan met een "G" er in wat volgens mij moet duiden op GPRS verbinding. Maar als ik met Safari een pagina op vraag, zowel op IP als op naam, dan krijg ik "Safari can't open the page because it is not connected to the Internet".

Ik heb geen instellingen staan bij mijn APN (alle boxen leeg).
het is een iPhone 1G, geupgrade naar 2.0.

Iemand een idee?

Groet,

Serge

DDMW 21-08-08 10:18

Heb je misschien je GRPS uitgeschakeld met de BossPrefs tool?
Hier liep ik zelf nog wel eens tegenaan als ik hem had uitgezet en dat ik hem weer was vergeten aan te zetten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.