iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Telfort GPRS Probleem (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/17729-telfort-gprs-probleem.html)

richardavalanche 05-08-08 11:03

hellaas dan maar wachten....
 
Bedankt voor de info!

marc2503 05-08-08 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drc (Bericht 160781)
misschien domme opmerking, maar heeft iemand de FW-update (2.01) al geinstalleerd? Misschien dat dat uitkomst biedt? (Zit op mn werk, kan t nu niet zelf doen)

Ik heb de nieuwste firmware (2.0.1) geinstalleerd, maar ook dan werkt GPRS niet. Had ik ook niet verwacht overigens, maar t kan geen kwaad het even te melden.

Potus 05-08-08 11:28

Marc, thx voor de info!
Dan wacht ik nog even op de 'veilige update' via het DEVteam...

Ondertussen blijf ik gewoon pissig op Telfort...

eric_stam 05-08-08 11:32

Restitutie van Internet bijdrage
 
All,

Telfort kannog steeds niet aangeven wanneer de problemen opgelost zijn. Wel hebben ze aangegeven dat als ze opgelost is, er een restitutie gedaan wordt van de kosten.
Wel moet je hier zelf om vragen!!

Reactie telfort:
Wij kunnen niet exact aangeven wanneer het probleem opgelost is. Het is wel mogelijk een bedrag te crediteren voor de periode dat u geen gebruik van mobiel internet heeft kunnen maken. Wij kunnen deze creditering verwerken op het moment dat het probleem is opgelost.

DaveyY 05-08-08 11:55

nu al een week geen gebruik van internet dus dat is 2.5 euro :) kan ik poker van kopen in de app store ;)

rutgrrr 05-08-08 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric_stam (Bericht 160892)
All,

Telfort kannog steeds niet aangeven wanneer de problemen opgelost zijn. Wel hebben ze aangegeven dat als ze opgelost is, er een restitutie gedaan wordt van de kosten.
Wel moet je hier zelf om vragen!!

Reactie telfort:
Wij kunnen niet exact aangeven wanneer het probleem opgelost is. Het is wel mogelijk een bedrag te crediteren voor de periode dat u geen gebruik van mobiel internet heeft kunnen maken. Wij kunnen deze creditering verwerken op het moment dat het probleem is opgelost.

Ok, dus hiermee geeft telfort wel aan dat er een probleem is. Dat is in elk geval iets. En idd, elke week is weer een knaak! :)

hans.list 05-08-08 15:33

iPhone-probleem bekend in Telfort winkel
 
Was zojuist toch maar even bij de Telfort winkel. Daar lieten ze me zien dat 'het probleem' sinds 3 augustus op hun intranet-storingenpagina staat, voor ons dus niet te zien. Hoop dat deze info hier niet al was gepost...

Er stond ook bij dat ze ook veel klachten hadden van windows 6 mobile-gebruikers.

Ikzelf heb ieg een 3G gekocht met een T-Mobile abonnement. Nu nog proberen om sneller dan binnen 3 maanden van Telfort af te komen. Het bedrag dat ik voor een dubbel abonnement betaal is niet echt wereldschokkend, maar ik gun ze de inkomsten niet ;-).

Hans

denni 05-08-08 16:38

Nou bij mij doen ze dus echt nog alsof er niets aan de hand is hier, en ik wordt alsmaar doorverwezen naar een betaald nummer(klantenservice). Na dit is het in ieder geval geen Telfort meer voor mij...
Citaat:

16:23 Welkom op de live-chat van Telfort! Waarmee kan ik u helpen?
16:23 Dennis: GPRS verbinding werkt niet meer..
16:24 Telfort: Kunt u specifieker zijn?
16:24 Dennis: Hey, sinds enige tijd werkt mijn GPRS verbinding op mijn telefoon niet meer. Hoe komt dit?
16:28 Telfort: Wellicht dat uw instellingen niet juist zijn.
16:28 Dennis: Ik heb de laatste tijd echter niet de instellingen verandert, het probleem trad plotseling op eigenlijk..
16:28 Telfort: Deze kunt u opvragen bij de klantenservice op nummer 0900-9596.
16:30 Dennis: Ja ik had al gehoort dat je gegevens kon opvragen echter bleek het bij velen toen nog niet te werken
16:30 Dennis: Het gaat om een iPhone
16:33 Telfort: Over de iPhone heb ik geen informatie, deze zit bij telfort niet in het assortiment.
16:34 Dennis: Maar jullie maakten enige tijd geleden wel reclame waarbij jullie een iPhone aanraadden bij een simonly abbenoment. Daarnaast heeft het altijd goed gewerkt tot enige tijd geleden
16:35 Telfort: Dan raad ik u toch aan contact op te nemen met de klantenserivce, wellicht dat ze u daar kunnen helpen.

thereal 05-08-08 16:40

:):):)Bij mij werkt het weer !:):):):)

nheinemans 05-08-08 16:42

Inderdaad, bij mij ook :)

denni 05-08-08 16:44

Ah hier nu ook :)

purensimple 05-08-08 16:48

telfort gprs werkt weer
 
Jawel,

Ook bij mij na en week eindelijk weer internet via Telfort gprs! En niets ingesteld bij de APN, alle velden bij het mobiele datanetwerk zijn 'gewoon' leeg.

BaSsDruM 05-08-08 16:48

vorige week dinsdag om 15:00 begonnen, precies een week later, om 16:40 weer opgelost..... Als ik een week doe over storingen waarbij (een gedeelte van) het systeem plat ligt, hou ik weinig klanten over!

Zal degene die over het GPRS gaat bij telfort een parttimer zijn, die alleen op dinsdagmiddag werkt? ;)

BaSsDruM 05-08-08 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door purensimple (Bericht 161217)
Jawel,

Ook bij mij na en week eindelijk weer internet via Telfort gprs! En niets ingesteld bij de APN, alle velden bij het mobiele datanetwerk zijn 'gewoon' leeg.

Misschien weer net zo lang de 'helpdesk' (ik blijf ze zo noemen) bellen totdat je iedereen hebt gesproken, om even te melden dat het geen hol uit maakt wat je bij APN, username en password in vult :P

PimVB 05-08-08 16:50

Eindelijk weer verbinding! Lang leve de vooruitgang! gheheh ;)

rutgrrr 05-08-08 16:52

Hier in Zwolle doet ie het weer! We kunnen weer met 5kb/sec mail downloaden. Fijn dat we zo massaal hebben lopen zeiken :D

Paz 05-08-08 16:59

Utrecht/Amsterdam back online. iPone 1e gen.

DaveyY 05-08-08 16:59

jeeej :) maar welke instellingen moet ik nauw hebben of maakt het nix uit?

ruub 05-08-08 17:00

same here, amsterdam is on! (1.1.4)

master 05-08-08 17:04

ik werk zelf bij telfort.
het gprs probleem is opgelost


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.