3G instellingen kpn HI discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooiii, weet iemand de instellingen voor 3G voor kpn hi abbo? ik moet ze handmatig invoeren omdat het automatisch via sms niet werkt. Hi wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G instellingen kpn HI
Hooiii,
weet iemand de instellingen voor 3G voor kpn hi abbo? ik moet ze handmatig invoeren omdat het automatisch via sms niet werkt. Hi wil me niet helpen En op WAP GPRS MMS instellingen voor je mobiele telefoon geeft alleen aan dat je bij apn: internet in moet vullen..... als ik dan naar internet ga en bijvoorbeeld Google intik, krijg ik de volgende melding: pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat er geen internetverbinding actief is. 3G heb ik wel omgeswitch bij instellingen, algemeen, netwerk. bovenin krijg ik geen icoontje van 3g te zien. EDGE krijg ik ook nie werkend, mja dat zou tzelfde probleem zijn neem ik aan. weet iemand wat ik moet doen??? Laatst gewijzigd door Shorty007; 06-11-08 om 21:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
KPN
- APN: internet - Username: KPN - Password: gprs Deze misschien? Ik weet niet of de internet instellingen van HI hetzelfde zijn als van KPN.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is er nou echt helemaal niemand die hier een oplossing voor heeft??
lijkt me toch sterk dat ik de enige met een hi abbo en een iphone 3g ben. |
|
|||
|
|||
nieuwe sim kaartje bij kpn shop halen, 3g werkt niet met oude sim kaartje.
de bovenstaande instelling is correct. hierna werkt je 3g perfect |
|
|||
|
|||
nee ik heb nieuwe simkaart...
drie weken terug juist gekregen voor de umts 3G enso. zou t kunnen komen omdat ik een hardware unlock heb? dus 2de simkaartje erbij.... |
|
|||
|
|||
hmmmm heb net opnieuw met HI klantenservice gebeld, hun zeiden dat alles goed stond en bla bla....
ik hang op, probeer nog eens op internet te gaan en me 3G aan te zetten en nu werkt het ineens gewoon. denk dat ze dus nu net pas geactiveerd hebben, nja ben iig blij dat het nu werkt. mijn instellingen: schakel 3G in schakel dataroaming in nu komt er een 3G icoontje bovenin te staan, int blauw (of er verschijnt een blauw rondje, dan verbind die met gprs) en t werkt. ik heb bij apn, username en ww niks ingevuld. Laatst gewijzigd door Shorty007; 08-11-08 om 19:41. |
|
|||
|
|||
ja waarschijnlijk ligt het aan je unlocksim
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook niks ingevuld staan. Werkt als een trein.
|
|
|||
|
|||
ik heb alleen wel vaak gprs ipv 3G hoor (rondje dus)
das wel beetje gaar, mja beter dan niets |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
settings - general - network - Cellular Data Network - zet APN op portalmmm.nl Voer bij USERNAME en Password niets in Apparaat opnieuw opstarten ..... bij mij succes.............. |
|
|||
|
|||
KPN simkaart uit 2000
ik heb een KPN simkaart uit 2000. Is dat te oud ? Heb een 3G uit Belgie met KPN prepaid.
Bedankt alvast voor een reactie. |
|
||||
|
||||
gebruiken jullie ook allemaal een rebelsim o.i.d.? Ik heb dus wel een rebelsim en kan daarom mijn 3G niet inschakelen. Ik neem aan dat ik dan ook niet op internet kan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Internet doet het gewoon als je dataroaming aan hebt staan, je ziet dan als het goed is een bolletje bovenin naast je provider. |
|
|||
|
|||
hi
Werkt echt niet met Hi. Heb met de rebelsim prima bereik; nog nooit weggevallen, kan op Wi-Fi, smssen gaat prima, maar internet: ho maar
|
|
|||
|
|||
Kan het misschien zijn dat wanneer de 3G is ingeschakeld en de telefoon ook daadwerkelijk het 3G netwerk pakt, hij deze minuten van het gewone abbonement aftrekt en niet van het eindeloos online pakket? Ik heb namelijk gisteren nog gecheckt wat mijn saldo was, sindsdien heb ik niet meer gebeld, maar toen ik vanmorgen opnieuw mijn saldo checkte was hier 2 euro vanaf geschreven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net de Programmer binnen, dadelijk kijken of het werkt. Hoop het!
|
|
|||
|
|||
had ik maar het probleem dat het niet werkte! doe er alles aan om dat bolletje/cirkeltje weg te krijgen. heb ook hi,
3g staat uit dataroaming staat uit via bossprefs EDGE uitgezet maar het bolletje blijft er staan..... weet iemand een oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet instellingen KPN | iYorick | KPN | 19 | 20-03-11 11:24 |
hi/kpn-instellingen internet | Mad Hankey | KPN | 2 | 11-01-11 09:43 |
Instellingen Iphone KPN | lloydfasting | KPN | 12 | 07-01-11 14:49 |
MMS instellingen KPN Mobiel | Poitrrr | KPN | 1 | 17-12-10 20:23 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
|
|