KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Vooralsnog ook opmerkelijk dat zij verspreiden dat T-Mobile vanaf januari niet meer het alleenrecht heeft op de iPhone-abonnementen. Vreemd spelletje dat zij spelen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vooralsnog ook opmerkelijk dat zij verspreiden dat T-Mobile vanaf januari niet meer het alleenrecht heeft op de iPhone-abonnementen. Vreemd spelletje dat zij spelen..
|
|
|
|||
|
|||
KPN zuigt hard, ik ben onlangs geporteerd naar T-mobile na 1 dag deed de voicemail het nog niet (nummer niet bekend) na 1 telefoontje was het binnen 24 uur geregeld! Deze service heb ik bij kpn nog niet meegemaakt kan ik je vertellen!! En het bereik is met T-mobile vaak nog beter ook, vooral bij mij thuis.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit probelemen gehad met Hi maar ga nu toch maar overstappen naar T-Mobile. Wel jammer dat ik nu mijn opgebouwde korting kwijt raak...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Afijn, volgende week gaat mijn iPhone abo in en dan zal ik zien of het tegenwoordig meevalt.. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog nooit problemen met KPN gehad! Integendeel! Als er iets is hoef ik maar klantenservice te bellen en het word geregeld! Top! Ik heb ook KPN met mijn iPhone maar hen nergens last van! (Bijna) altijd bereik en ook mijn internet verbinding is echt helemaal goed en supersnel! Mijn zusje, moeder, vriend, opa, oom en tante hebben allemaal T mobile met iPhone en die hebben erg vaak slecht bereik bij ons het dorp!
Kan mijn abbo in September '10 weer verlengen dus dan zal het probleem met KPN en wel of geen iPhone vast al opgelost zijn! Zo niet.. neem ik korting op abbo en koop ik iPhone los! Ik ga het volgend jaar zien! |
|
|||
|
|||
Nou ik heb me KPN/iPhone...
*voel me erg tot de KPN-Elite* |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laadt op, maar zegt van niet | BBrolegend | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 21:19 |
Iphone zegt te laden maar doet het niet | juutK | iPhone algemeen | 0 | 23-08-09 12:31 |
ansysim zegt oke maar iphone belt niet | truckdiver | Unlock [archief] | 9 | 12-02-08 20:40 |
|
|