Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-iPhoneliefhebbers, ik vroeg me het volgende af.. Ik heb sinds 2 dagen een iPhone (uiteraard erg wijs mee!), en op dit moment nog een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort?
Hallo mede-iPhoneliefhebbers,
ik vroeg me het volgende af.. Ik heb sinds 2 dagen een iPhone (uiteraard erg wijs mee!), en op dit moment nog een abo van Telfort (per maart 2009 naar Vodafone). Ik heb Surf Unlimited & Mail aangevraagd en dit word binnen 14 dagen geactiveerd. Kan het zijn dat de iPhone toch ongewild verbinding maakt met het internet? Nu ik nog geen data-abo heb kost 100kb maar liefst e0,25! Hoe kan ik zorgen dat ik niet voor torenhoge kosten komt te staan aan het einde van de maand? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je telefoon gejaikbraked is kan je met apps als SBSetting of BossPrefs GPRS en 3G uitschakelen. Volgens mij kan dit standaard niet op een "normale" iPhone of je moet 'm in flight-mode zetten maar dan kan je ook niet meer bellen en hou he feitelijk gewoon een dure iPod Touch over.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm, ik weet nog niet of ik 'm ga jailbreaken.. Maar zolang ik o.a. Safari/Maps/Weer/AppStore/Aandelen e.d. niet gebruik kan het toch geen kwaad neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Begrijp ik hieruit dat de iPhone altijd (permanent) verbinding heeft
met internet? (tenzij je de foon JailBreaked??) (Volgende maand ga ik mijn iPhone halen) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met GPRS verbinding | oliebol | Orange | 0 | 03-04-10 12:16 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
Geen GPRS op Telfort | iRtzy | KPN | 9 | 04-02-09 02:32 |
GPRS Telfort | PimVB | KPN | 3 | 17-08-08 09:47 |
Heb jij GPRS altijd aanstaan | lhy | iPhone algemeen | 2 | 11-01-08 12:55 |
|
|