Iphone met KPN abonnement? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor alle fanatieke KPN internetters GOED NIEUWS http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/i...g-netwerk.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
* nieuwe KPN utms sim * versie 3.0 * jailbreak utrasnow * portalmmm.nl , niks ,niks * MMS ingesteld. versturen lukt maar ontvangen niet. * Safari via 3g krijgt maar geen verbinding. Iemand nog een tips cq welke winkel. prive e-mails zijn ook welkom. Alvast bedankt voor de reacties. gr Dave
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar werkt versie 3.0 niet goed met sommige KPN kaarten, vandaar dat je er een gekraakte versie erop moet zetten. Die is natuurlijk niet te verkrijgen via apple, vandaar een langs een gsmshop of andere winkel Gratis GSM bij diverse aanbiedingen en zeer goedkope SIM Only abonnementen! - GSM-Shop.nl
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Das zeker goed nieuws , dit is ook voor HI abbo's heb ik gelezen . Ben ik dan straks net zo snel met een pagina openen als de 3GS hehehehe. ( lol) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens de meneer bij de gsmshop is zijn een aantal beveiligingen van de origignele versie weggehaald. Of jij nu een gekraakte of officiele versie hebt weet ik niet, maar als alles werkt is het goed voor de bakker!
|
|
|||
|
|||
Nee want 3G internet en mail lukt niet. ik ga wel bij de gsmshop langs maar wat zijn nu jouw KPN 3g instellingen? alvast bedankt.....
|
|
|||
|
|||
Ik heb niks staan bij de instellingen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nu een begint met die jailbreak eraf te gooien, en en een schone 3.0 versie erop te zetten kunt je kijken of het goed werkt met die eerder genoemde instelling. |
|
|||
|
|||
Citaat:
of zijn er andere manieren? |
|
|||
|
|||
Nou, dan heb je dus zelf al het probleem gevonden.
(Dat het een US 3G was stond er niet bij) |
|
|||
|
|||
Je zegt dus dat 3g iPhone "US " versie niet werkt met KPN internet. bijzonder...... Is er iemand die dezelfde configuratie heeft en waarbij het wel werkt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik probeer te zeggen is dat je een US phone en gejailbreakt hebt, en dat vraagt volgens mij om moeilijkheden. Dus moet je aan die persoon waarbij het wel is gelukt even vragen hoe hij het werkend heeft gekregen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarschuwing: Neem geen iPhone met KPN-abonnement! | yani2006 | KPN | 21 | 24-01-10 12:51 |
iPhone 3G: iPhone 3G unlockt uit V.S met Hi KPN Abonnement, werkte eerst | donny88 | Unlock | 23 | 06-01-09 16:14 |
|
|