Gezocht: Mail-instellingen van KPN/Hi i.c.m. KPNPlanet internet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week heb ik een iphone en gedurende die tijd probeer ik mijn mail als 'push' binnen te laten komen, alleen dit lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: Mail-instellingen van KPN/Hi i.c.m. KPNPlanet internet
Hallo,
Sinds een week heb ik een iphone en gedurende die tijd probeer ik mijn mail als 'push' binnen te laten komen, alleen dit lukt niet... Als mijn windows mail op de computer geopend is krijg ik de mail wel op mijn computer maar niet op mijn telefoon. Als mijn windowsmail gesloten is dan krijg ik de mail wel binnen op mijn telefoon maar alleen als ik er om vraag. Heeft iemand ervaring met mail via KPNplanet? Alvast bedankt voor de reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet instellingen KPN | iYorick | KPN | 19 | 20-03-11 11:24 |
instellingen KPN voor mail, wie kan helpen ! | cck68 | KPN | 0 | 24-01-11 12:19 |
hi/kpn-instellingen internet | Mad Hankey | KPN | 2 | 11-01-11 09:43 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
KPNplanet - E-Mail problemen | SmartieZ | iPhone algemeen | 2 | 04-08-09 08:54 |
|
|