Overstapdag van kpn naar vodafoon discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maand geleden geregeld. SIM van vodafoon bij me maar het is acht uur geweest maar de KPN sim is nog steeds aktief. Iemand hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overstapdag van kpn naar vodafoon
Een maand geleden geregeld. SIM van vodafoon bij me maar het is acht uur geweest maar de KPN sim is nog steeds aktief. Iemand hier ervaring mee? Je nummer zou op de oude SIM niet meer gebeld kunnen worden...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vorige week maandag van T-Mo naar Vodafone gegaan, portering was pas rond 12 uur 's middags.
|
|
|||
|
|||
Ik ben rond half tien overgegaan. Geen problemen, gelukkig.
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier wat aan, zo kan je je kpn abonnement opzeggen.
Ikzelf ben ook van plan over te stappen zodra het kan, vind kpn maar duur! |
|
|||
|
|||
Ik zit er juist aan te denken om van Vodafone over te stappen naar KPN..
Zou je mij kunnen vertellen waarom ik dat dan misschien niet moet doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade? | DutchVince | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-10-10 08:58 |
sms en mm forwarden van Tmobile naar KPN | jefjef | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-10-10 21:29 |
iphone wel te gebruiken van kpn naar t-mobile ? | rkltnk | Odido (T-Mobile) | 5 | 04-09-10 20:26 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
Q: Iphone2G (PWNd) na overstap van KPN naar T-mobile | duodiscus | Archief | 2 | 12-09-09 11:40 |
|
|