3G storing bij KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik internet op wil met mn iPhone of een app gebruik waarbij internetverbinding nodig is krijg ik een melding dat er geen internetverbinding is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G storing bij KPN
Als ik internet op wil met mn iPhone of een app gebruik waarbij internetverbinding nodig is krijg ik een melding dat er geen internetverbinding is. Als ik 3G uitzet (en dus langzamere verbinding heb), heb ik wel internet etc.
Sta ik hierin alleen of zijn er meer die bij de KPN zitten en er last van hebben? Zit overigens in regio Utrecht momenteel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er is momenteel een grote storing bij KPN, tussen het KPN- en het IP2-netwerk. Dit zal de oorzaak zijn.
|
|
||||
|
||||
Heb (inmiddels al weer paar dagen terug) de iPhone aan en uit gezet en toen waren bij mij de problemen over en had ik weer gewoon 3G bereik.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Overige telecomproviders Nederland en Belgie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
Video: Storing bij afspelen films... | mcman | Muziek, foto & video | 0 | 08-10-09 21:26 |
|
|