htc hero kpn simkaart in een simlock vrije iphone.! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lui Ik weet zeker dat jullie er verstand van hebben. Ik heb eenjaar geleden een htc hero met twee jaar kpn gekocht. Maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
htc hero kpn simkaart in een simlock vrije iphone.!
Hallo lui
Ik weet zeker dat jullie er verstand van hebben. Ik heb eenjaar geleden een htc hero met twee jaar kpn gekocht. Maar nu wil ik graag een iphone simlockvrij. Maar nu weet ik niet of dat kan met die kpn sim. opzicht lijkt het me wel dat het werkt. Maar misschien heeft iemand er goede ervaringen mee. Tnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Simlock vrij betekend dat alle simkaarten gebruikt kunnen worden..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jouw HTC Hero slikt waarschijnlijk een normale simkaart, in de iPhone 4 past alleen de kleinere micro-simkaart.
Je kan de simkaart bijknippen, technisch werken ze hetzelfde. |
|
||||
|
||||
Je hoeft niet perse zelf te knippen, je kan ook je simkaart omruilen bij kpn tegen een microsim.
Bij vodafone kan dat gratis, ik weet niet wat kpn voor vergoeding vraagt, maar dat zal nooit veel zijn. |
|
|||
|
|||
Jullie hebben het allemaal over de iPhone 4 miss wil die wel een 3GS 8GB ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Heeft een simlock vrije telefoon unlock nodig na jailbreak? | Tazzoon | Unlock | 3 | 08-02-11 17:54 |
HTC Hero | DertKesh | iPhone algemeen | 91 | 23-07-10 13:19 |
sms db van iphone naar HTC hero | joldemans | iPhone algemeen | 0 | 14-09-09 14:03 |
KPN als provider op simlock vrije US-iPhone | GerPhone | Archief | 3 | 04-12-07 16:35 |
|
|