Toren hoge rekening discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb nu al een tijdje mijn iphone 4 (al sins de kerst) afgelopen week heb ik een rekening van KPN Binnengekregen. Het bedrag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toren hoge rekening
hallo,
ik heb nu al een tijdje mijn iphone 4 (al sins de kerst) afgelopen week heb ik een rekening van KPN Binnengekregen. Het bedrag was maar liefst 738 euro. ik weet echt niet dat ik zo veel heb ge internet. ik heb dan ook een specificatie aangevraagd en bleek dat ik super veel internet heb gebruikt aan PORTALMMM ik heb ook al opgezocht dat dat mijn internet service is of zo iets. en dat weerberichten veel internet gebruiken. mijn abbenement is iets van 20 belminuten en 1 gb internet per maand normaal zit ik hier altijd onder kan iemand mij hierbij helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PortalMMM is niets anders dan het KPN toegangspunt (APN):
Mobiel - Portalmmm, rekening Citaat:
|
|
||||
|
||||
Welke apps heb je geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
apps :
mooniz tinyzoo,frogtoss,tinybirds,coindozer,messenger,facebook,wahtsapp,twitter,hyves,nu,,skype,weer,buienr ader en nog wat andere spelletjes niet echt byzonder. waar ik hulp bij wil, naja zijn er bepaalde dingen die extreem veel data gebruiken want ik heb op een dag 500 mb verbruikt en zo nog wel meer dagen, met maar 2 keer op het internet te surfen |
|
||||
|
||||
Gebruik je skype veel? Misschien videobellen?
Zit je thuis wel op Wi-Fi? |
|
|||
|
|||
ja thuis zit ik op Wi-Fi, maar video bellen doe ik nooit.
|
|
||||
|
||||
Je moet bij jezelf nagaan welke apps je veel hebt gebruikt toen er veel data is verstookt.
Ik weet wel dat apps als whatsapp, twitter, facebook, nu.nl en buienradar dat niet doen. |
|
|||
|
|||
Ik zou maar even bellen want hier klopt geen bal van. In 1 dag 500 mb gebruiken zonder dat je echt gebruik maakt van dataslurpende apps is onwaarschijnlijk..youtube is wel een gevaarlijke trouwens..
|
|
|||
|
|||
Hoor je tegenwoordig trouwens niet een SMS + blokkade te krijgen als je een bepaald bedrag aan data overschrijdt? Of geldt dat alleen voor het buitenland?
|
|
|||
|
|||
Zit je wel in t goede topic. Deze is van juni 2011 ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mja topic is niet afgesloten dus dacht nog ff te reageren..
|
|
|||
|
|||
Want iemand die nog nooit ergens anders gereageerd heeft en sinds 16 augustus niet meer actief is en dit dus ook niet meer leest heeft veel aan 'Ik zou maar even bellen'?
|
|
|||
|
|||
Lock de topic dan? Dit gaat verder nergens over dus laat t lekker rusten he? Zeikerds..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat was het hele idee van Rav3n, waarom laat je zo'n oud topic niet gewoon met rust? Niemand heeft iets aan je reactie. |
|
|||
|
|||
Pfff.... wellicht ken jij ook je snavel eens houden. Jouw soort reacties zijn vervelender voor een lezer dan iemand die reageert in een oud topic. Kinderachtig!!
|
|
||||
|
||||
Doe ff normaal man,
Doe zelf normaal! ghe ghe
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoge internet rekening? | Mickeymii | Wi-Fi | 6 | 21-04-10 12:10 |
Hoge telefoon rekening of niet?:O | jooordiii | Archief | 4 | 26-11-09 20:52 |