//

Sim-only & iPhone 4S

Sim-only & iPhone 4S discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel ben ik in het bezit van een iPhone 3G met een Vodafone abonnement en wil graag, nu mijn abonnement verloopt een iPhone 4S hebben. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 01:08
Joentje66 Joentje66 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard Sim-only & iPhone 4S

Momenteel ben ik in het bezit van een iPhone 3G met een Vodafone abonnement en wil graag, nu mijn abonnement verloopt een iPhone 4S hebben. Ik alle opties overwogen en ik neig naar het aanschaffen van een simlock-vrije iPhone 4S via de apple store en een sim-only abonnement.
Nu heeft Vodafone bij iPhone abonnementen 14,4 mbit downloadsnelheid en de meeste sim-only aanbieders hooguit een downloadsnelheid van hooguit 3,6 mbit. Nu is mij vraag, ga ik dit echt merken. Is dit verschil significant.
Sommige aanbieders, bieden een downloadsnelheid van 7.2 mbit, is dat verschil merkbaar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. MikeNL Jailbreak 3 28-07-10 08:44
iPhone 1e gen.: iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push chonazz Unlock 0 31-07-09 19:53
AT&T prepaid SIM met iPhone 3G uit NL dbreuning Overige providers Nederland 4 09-05-09 03:39
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM fritspits Unlock [archief] 19 14-01-08 10:12
Iphone & Vodafone sim kastelep Vodafone 4 15-12-07 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.