Sim only met tether mogelijkheid discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een Sim Only provider welke ook tethering toelaat. Ik wil mn iPhone niet jail breaken en om die rede ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sim only met tether mogelijkheid
Ik ben op zoek naar een Sim Only provider welke ook tethering toelaat.
Ik wil mn iPhone niet jail breaken en om die rede ben ik op zoek naar een sim only abonnement waarbij deze functionaliteit niet komt te vervallen. Helaas kan ik het niet in de FAQ vinden van de verschillende aanbieders. Heeft iemand enig idee welke provider dit ondersteund?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen KPN, en dus ook telfort, hi, MTV mobile. En Vodafone iSmart of zakelijk (maar die is dacht ik niet in sim only - smaak)
Laatst gewijzigd door ballegooier; 31-01-12 om 22:35. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanks! Beetje jammer dat je dan uitkomt op Simyo met een max datalimit van 500MB per maand Maarja, ik heb hier in ieder geval een optie om over te stappen totdat de iphone 5 uit komt! (Had een 1 jarig abonnement wat nu verlopen is icm m'n iphone 4.) |
Labels |
tether, tetheren, tethering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim | Schon368 | KPN | 22 | 20-03-12 09:12 |
Tether lukt niet met T-mobile | Excellence | Odido (T-Mobile) | 3 | 21-10-09 21:03 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
|
|