Surf&Mail Totaal werkt niet! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb eergisteren mijn abonnement verlengt bij KPN van Flexibel Economy naar Flexibel 17,50 en Surf&Mail Totaal daarbij genomen. Nu heeft mij EDGE/GPRS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Surf&Mail Totaal werkt niet!
Beste mensen,
Ik heb eergisteren mijn abonnement verlengt bij KPN van Flexibel Economy naar Flexibel 17,50 en Surf&Mail Totaal daarbij genomen. Nu heeft mij EDGE/GPRS altijd gewerkt toen ik Flexibel Economy had maar sinds hij over is gezet werkt mijn EDGE/GPRS niet meer. Er wordt geen verbinding gemaakt en het weer ophalen mislukt. Niets doet het. Ik heb KPN gebeld en die weten eigenlijk volgens mij ook niet hoe het komt. Ik heb mijn simkaart er een keer opnieuw in gedaan en ook de iPhone aan en uit gezet. De iPhone werkt onder 1.1.4 en is uiteraard simlockvrij. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staan de instellingen bij je netwerk wel goed?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het goed staat ik zal alles eens langs lopen.
VPN - Niet geconfigureerd Wi-Fi - Uit (maakt ook niet uit) Dataroaming - Aan (maar uit veranderd de zaak volgens mij niet) EDGE - Niets ingevoerd, heb wel geprobeerd met internet,kpn,gprs maar dat werkt ook niet. |
|
||||
|
||||
Je moet wel de goede instelling daar invoeren username KPN password gprs
|
|
|||
|
|||
Helpt niet, het werkt niet, nog steeds hetzelfde probleem.
|
|
||||
|
||||
Bij KPN staat er dat je alleen bij APN internet moet invullen en dan zou het moeten werken
|
|
|||
|
|||
Ja dat had ik ook gevonden maar dat werkt dus ook niet. Heel raar. Zou dit misschien de oplossing zijn: T Mobile EDGE and iPhone? Ik ben bezig met iFuntastic aan het downloaden.
|
|
||||
|
||||
Nee dat is voor tmob
|
|
|||
|
|||
Dan snap ik het echt helemaal niet. Het raarste is nog dat hij het met mijn oude abonnement wel deed en nu weer opeens niet.
|
|
|||
|
|||
Emiel,
Geef me jou tel. nr. eens in private message. Als ik je 06 heb kan ik kijken op me werkplek of alles wel is goed ingesteld door kpn. Je hoeft normaal gesproken alleen bij APN "internet" in te vullen dit zou moeten werken. Moment dat je er een password of username ga bij zetten flikkert de server je er meteen uit. Dit dus niet doen! Het kan zelfs zijn dat je daardoor geblokkeerd wordt door de servers. Je zou niet de eerste zijn.
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb nu precies hetzelfde probleem als Emiel. Hoe is het bij hem opgelost??? Ik heb een iPhone met 1.1.4 erop en dus een kpn Surf&Mail Totaal abonnement. |
|
|||
|
|||
Proxy settings (10.10.100.20) poort 5080 wijzigen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN: Surf&Mail totaal of Extra Snel voor de iPhone? | CLL-Martin | KPN | 13 | 20-04-10 20:03 |
KPN surf & mail totaal en radio 538 | monty010 | KPN | 4 | 12-12-09 10:32 |
Surf en mail totaal of extra snel? | MissEvy | Overige providers Nederland | 1 | 30-08-09 21:09 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
KPN Prepaid Surf&Mail Totaal WERKT!!! instelling | iguana9999 | KPN | 6 | 19-05-08 12:53 |
|
|