provider discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement met KPN loopt af omdat ik nu sim vrij bel kan ik goedkoper naar een andere provider. Zijn er nog providers waar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
provider
Mijn abonnement met KPN loopt af omdat ik nu sim vrij bel kan ik goedkoper naar een andere provider. Zijn er nog providers waar het niet slim is om heen te gaan met de iPhone?
Caro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
Misschien dom maar ik zie geen antwoord??
Verplaatst?? Waarheen? groet Caro Laatst gewijzigd door sossienl; 19-05-08 om 22:25. Reden: niet dubbel posten |
|
||||
|
||||
Van modding naar Telecomproviders. Je post hoort hier thuis
|
|
|||
|
|||
Pffffff gevonden, ben nog niet zo thuis in de forumwereld! Iemand een antwoord hierop??
Caro |
|
||||
|
||||
Ik heb zelf ook met deze vraag gezeten, na veel zoeken heb ik voor vodafone gekozen omdat die bij mij betere ontvangst hadden, en naast t-mobile voor 10 euro (bijna volledig) onbeperkt internet hebben, met de meest potentiële snelheden.....
Met een sim-only abbo van 7 euro + 10 euro blox gprs/umts ben ik weer een jaar gesteld |
|
||||
|
||||
Ik zou je vodafone aanraden, gewoon omdat je daar voor 10 euro onbeperkt kan internetten. Wat je op een iphone wel nodig hebt, wil je niet in de torenhoge rekeningen belanden.
|
|
|||
|
|||
Thanx beiden
groet Caro |
|
||||
|
||||
Ja ik las ook dat de 3G snelheden van vodafoon echt veel sneller waren dan bv t-mobile...
Maar hoe zit het met GPRS is dat ook sneller/snelst van alle providers in Nederland? off-topic leuke extra functie voor de extra informatie bij je naam zoals nu heb je welke systeem je gebruikt met je com maar dan ook nog je provider weet iemand waar hier waar je sugesties aan kan doorgeven? |
|
|||
|
|||
onder aan de pagina kan je op: E-mail ons drukken.
|
|
||||
|
||||
ok thanks weer wat geleert
Maar wie weet welke provider het beste GPRS levert kwa snelheid en welke het beste dekking geeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Provider instellingen | Sterke-Jerke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-10-10 01:09 |
Provider keuze. | Lochje | Overige providers Nederland | 4 | 18-09-10 22:29 |
provider | jeceka | Archief | 1 | 08-06-09 14:36 |
iPhone 3G: Provider? | wijbosch | Unlock | 6 | 08-04-09 13:52 |
Provider kiezen | Seinoork | Overige providers Nederland | 2 | 10-05-08 21:42 |
|
|