Orange World proxy.pac werkt niet? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Orange World is er een proxy benodigd om oneindig te kunnen internetten, de volgende info werkt wel op mijn Asus phone: Citaat: Naam voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Orange World proxy.pac werkt niet?
Via Orange World is er een proxy benodigd om oneindig te kunnen internetten, de volgende info werkt wel op mijn Asus phone:
Citaat:
[/quote] function FindProxyForURL(url, host) { if (isInNet(myIpAddress(), "194.134.0.98", "255.255.255.255")) return "PROXY 10.250.255.188:5080"; else return "DIRECT"; } [/quote] Weet iemand wat ik hier fout doe? Ik neem aan dat het probleem of bij het subnetmasker ligt, of de detectie van het IP, mijn WM phone krijgt IP 194.134.0.98 toegewezen maar als dit dynamisch is werkt die hele proxy.pac überhaupt niet. Alvast bedankt! Edit: APN als "internet" instellen doet het overigens wel maar dat is niet de bedoeling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom is het niet de bedoeling, als ik bij "netwerk" onder "mobiel datanetwerk" bij APN internet invul en de rest leeg laat kan ik toch ook oneindig internetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb toen ik mijn iPhone kreeg (USA inport omgezet naar 2.0) heb ik Orange gebeld en mijn abo omgezet met onbeperkt internet toegang (orange World) ze wisten mij niet te vertellen hoe ik dit moest instellen op mij iPhone. Heb ergens gelezen op deze site dat het zo moest.........(ben ik nu de l*l en krijg een zware rekening?)
Heb je advies hoe ik de boel moet instellen, heb Orange en een iPhone 2.0 Laatst gewijzigd door Glorax; 24-07-08 om 00:29. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone16gb met orange world,zonder tmobile, help!! | vinal16 | Archief | 2 | 18-11-08 13:04 |
Orange data via Orange world?? | ugene | Overige providers Nederland | 59 | 28-10-08 20:47 |
iPhone icm Orange World? | Iphone-Newbe | Overige providers Nederland | 7 | 06-08-08 00:53 |
EDGE met Orange World | Vinno | Overige providers Nederland | 3 | 20-03-08 16:01 |
|
|