Edge gebruiken op iPhone icm Orange discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ervaring ermee? En welke instellingen en welk abonment heb je nodig?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Edge gebruiken op iPhone icm Orange
Iemand ervaring ermee? En welke instellingen en welk abonment heb je nodig?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
edge wordt niet meer gebruikt in nederland alleen in america
|
|
|||
|
|||
GPRS settings voor bijna alle providers ter wereld vindt je hier: Ross Barkman's GPRS Info Page
|
|
|||
|
|||
In NL heb je ook gewoon EDGE toegang. Is gewoon een langzame versie van UMTS (GPRS), ook wel 2G genoemd hier (UMTS is 3G).
Zit zelf bij T-Mobile en daar werkt Edge gewoon. Gebruik in je EDGE settings dan APN internet en user internet. Password hoef je niet in te geven. Als je problemen hebt dat deze settings verdwijnen (na aan/uit of herstart) dan zie andere post hiervoor. Greetz, Ralf |
|
||||
|
||||
Ik heb de Orange World bundel. Dat is 6 euro per maan voor 15mb als ik het goed heb. Lijkt me ruim voldoende. Ik trek er alleen af en toe wat mailtjes mee binnen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wel te gebruiken als iTouch? Orange | umpire | Odido (T-Mobile) | 6 | 22-08-08 16:40 |
iPhone icm Orange World? | Iphone-Newbe | Overige providers Nederland | 7 | 06-08-08 00:53 |
EDGE met Orange World | Vinno | Overige providers Nederland | 3 | 20-03-08 16:01 |
Orange GPRS/EDGE werkt niet ! | Grample | Overige providers Nederland | 20 | 13-02-08 16:32 |
|
|