iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Hi eindeloos online i.c.m iphone 3G 114 kb...traaagggg.... (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/43017-hi-eindeloos-online-i-c-m-iphone-3g-114-kb-traaagggg.html)

AeronNL 03-09-09 20:35

Hi eindeloos online i.c.m iphone 3G 114 kb...traaagggg....
 
Hoi,


ik heb vandaag een eindeloos online bundel bij Hi afgesloten, en deze was meteen geactiveerd.
Echter, met verschillende speedchecks en op verschillende plaatsen haal ik een downloadsnelheid van 115 kb max, terwijl volgens Hi een snelheid van 384 de norm is op dit moment.
Nu begrijp ik dat je misschien nooit helemaal de snelheid zal halen, maar dit is toch wel heel erg traag...

Dus na het lezen van een aantal berichten hier op het forum heb ik de helpdesk gebeld met de vraag of ze mijn bundel wilden resetten.
Dit hebben ze gedaan, ik heb de netwerkinstellingen gereset en de simkaart er een minuut of 15 uitgehaald met de iPhone uitgeschakeld.(dit moest even volgens de klantenservice van Hi)

Maar helaas, ook na deze handelingen niet meer dan 115 kb ownload en rond de 50 upload.

Wat kan dit nu zijn?

Zijn er meerdere oplossingen mogelijk?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

iScorpio 03-09-09 20:40

Heb e het ook op verschillende plaatsen in Nederland getest of alleen maar op 1 positie? Kan natuurlijk aan die ene mast liggen waar je contact mee hebt.

AeronNL 03-09-09 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 347077)
Heb e het ook op verschillende plaatsen in Nederland getest of alleen maar op 1 positie? Kan natuurlijk aan die ene mast liggen waar je contact mee hebt.


Nee eigenlijk alleen in mijn eigen woonplaats.
Heb pas sinds vanmiddag 14 uur de bundel...

We zijn een dag verder, en na meerdere reboots ligt de download snelheid nog steeds rond de 118 kb.
Ik heb vanmorgen weer de helpdesk gebeld en ze vertelden mij dat ze alles gedaan hebben wat ze konden doen, en dat ik dan maar een xtra snel bundel moest nemen, omdat deze 3 keer zo snel is.
Dus snel omgerekend kom ik dan zeker op de 345 kbs? nog niet eens de snelheid die ze beloven bij het eindeloos online abonnement!

Ik vind het echt schandalig dat de klanten zo misleid worden, en iedereen lekker maken met een snelheidsverhoging naar 385 kb.

Ik haal nog niet eens de snelheid van voor de verhoging!

Ik heb Hi genomen omdat de tarieven gunstig zijn, en omdat ik na 2 jaar iPhone nu toch wel eens op internet wil buiten Wi-Fi, maar ik heb er nu al spijt van.

Het gaat uiteraard helemaal niet om die 5 euro meer per maand, maar om het principe!


Helaas zit ik er een jaar aan vast, maar zodra ik er vanaf ben ga ik weer terug naar tmobile of een andere provider.

mutsop 04-09-09 13:46

Jij vindt dat 118 kb Traaaaaaaaaaaaaaag is?
Het is mobiel internet! Dat ze je misleiden met valse publiciteit, tot daar aan toe. Maar om te gaan discusieren over de traagheid van jouw abbonement, vind ik toch wel even overdreven hoor.

Wij Belgen hopen op zulke abbonementen. Voor ongelimiteerd mobiel internet zal je gemakkelijk 70 euro betalen als het niet meer is.

AeronNL 04-09-09 15:08

Ik vind het inderdaad erg traag ja.
Zeker als ik hier verhalen lees van mensen die zelfs met Hi 347 kb\s halen.

Dus ik vind mijn discussie zeer zeker niet overdreven.

Daarbij heb ik voor het topic niet voor niets Nederland gezet, aangezien ik niet in Belgie zit en ook niet weet hoe de snelheden daar zijn.
Voor jullie is dit misschien snel, naar Nederlandse maatstaven is dit ver beneden de maat!

PeterTe 04-09-09 15:25

Als je snel internet wou ging je naar vodafoon of T-mobile niet naar Hi. Check eerst eens op een andere plek of je het daar wel haalt. Niet overal heb je evenveel bereik ;)

Shorty007 04-09-09 16:41

Ik heb ook Hi eindeloos online, zelfde (snelheid?) haha erg traaggggggggg idd.
mja Hi levert ook maar 128kb dacht ik hoor dusja je krijgt wel het maximum van wat ze leveren, das dan weer een groot verschil met thuis internet want daar betaal ik voor 20mb en krijg ik maar tussen de 1,1 en 1,6 binnen...
Dacht dat Hi ging verhogen naar 256kb :confused:

sh4dy 04-09-09 16:50

ik heb ook hi eindeloos online.. en echt crapp speeds..
haal ook precies die 114 die jullie hebben schiet echt niet op
is de moeite niet waard om te internetten.. *** hi
maar als ik hjem in me nokia doe kan ik kiezeen uit KPN internet of Mobiel internet
als ik mobiel internet kies gai k wel een stuk sneller.... echter kan ik niet deze opties niet kiezen op iphone..
schiet nie op zeg de bundel weer op denk ik

AeronNL 05-09-09 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 347343)
Als je snel internet wou ging je naar vodafoon of T-mobile niet naar Hi. Check eerst eens op een andere plek of je het daar wel haalt. Niet overal heb je evenveel bereik ;)


Nee da's waar, maa rheb het gisteren op verschillende plaatsen geprobeerd, en helaas....overal t zelfde...:(

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 347377)
Ik heb ook Hi eindeloos online, zelfde (snelheid?) haha erg traaggggggggg idd.
mja Hi levert ook maar 128kb dacht ik hoor dusja je krijgt wel het maximum van wat ze leveren, das dan weer een groot verschil met thuis internet want daar betaal ik voor 20mb en krijg ik maar tussen de 1,1 en 1,6 binnen...
Dacht dat Hi ging verhogen naar 256kb :confused:


Tja (snelheid) ;)

Volgens de site van Hi leveren ze 384 kb\s :confused:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sh4dy (Bericht 347384)
ik heb ook hi eindeloos online.. en echt crapp speeds..
haal ook precies die 114 die jullie hebben schiet echt niet op
is de moeite niet waard om te internetten.. *** hi
maar als ik hjem in me nokia doe kan ik kiezeen uit KPN internet of Mobiel internet
als ik mobiel internet kies gai k wel een stuk sneller.... echter kan ik niet deze opties niet kiezen op iphone..
schiet nie op zeg de bundel weer op denk ik


Nee het is indd niet de moeite...
Wilde gisteren een foto emailen, was ie gewoon ontzettend lang mee bezig.
Dat kan toch niet meer in deze tijd van snel internet en zo?
Waarom kan Hi niet gewoon net als Tmobile en Vodafone snel internet aanbieden en dan zonder Fair use policy...

Ik heb m deze maand gratis, was een probeer aktie van Hi, maar ga m denk ik ook opzeggen, want hiervoor 10 euro per maand betalen is weggegooid geld.....

sh4dy 05-09-09 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 347661)
Ik heb m deze maand gratis, was een probeer aktie van Hi, maar ga m denk ik ook opzeggen, want hiervoor 10 euro per maand betalen is weggegooid geld.....

haha ja ik heb deze maand ook gratis:P maja je hebt gelijk ja 10 euro voor deze crap schiet niet op... *** hi.. heb ook nog net verlengd haha *****zooi anders had ik mooi vodafone simonly gepakt..
maandag ff belle of ik nog kan anuleren:P

AeronNL 05-09-09 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sh4dy (Bericht 347688)
haha ja ik heb deze maand ook gratis:P maja je hebt gelijk ja 10 euro voor deze crap schiet niet op... *** hi.. heb ook nog net verlengd haha *****zooi anders had ik mooi vodafone simonly gepakt..
maandag ff belle of ik nog kan anuleren:P


Tja mijn abo is donderdag ingegaan, dus zit er voor een jaar aan vast!
Niet om vrolijk van te worden...

Succes maandag!;)

ASNNetworks 05-09-09 21:53

Hi (KPN) mag dan wel traag zijn, maar de 3,6Mb waarmee Vodafone adverteert haal ik nooooooit. Meestal ligt het rond de 800-1024kbps, en dan bedoel ik niet downloadsnelheid he...Dus niet dat je denkt dat ik een liedje van 5mb binnen 5 sec. heb (heb het over internetsnelheid, dus kbit en niet kbyte).
En thuis mag ik van geluk spreken als ik 3G bereik heb met Vodafone (buiten heb ik echter altijd 3G). Met KPN heb ik zowel binnen als buiten volle 3G...

AeronNL 06-09-09 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 347882)
Hi (KPN) mag dan wel traag zijn, maar de 3,6Mb waarmee Vodafone adverteert haal ik nooooooit. Meestal ligt het rond de 800-1024kbps, en dan bedoel ik niet downloadsnelheid he...Dus niet dat je denkt dat ik een liedje van 5mb binnen 5 sec. heb (heb het over internetsnelheid, dus kbit en niet kbyte).
En thuis mag ik van geluk spreken als ik 3G bereik heb met Vodafone (buiten heb ik echter altijd 3G). Met KPN heb ik zowel binnen als buiten volle 3G...


Tja ik merk inderdaad dat er verschillende resultaten behaald worden met Hi.
Ik baal er wel erg van, vooral omdat ik juist blij was dat ik eindelijk mijn iPhone volledig kon gebruiken dmv internet...


Maar helaas, verkeerde keuze!

Kan ik er verder nog iets aan doen bij Hi?
Want ik behaal de oude snelheid van 128 kbs dus nog niet eens...

Harley4 06-09-09 11:49

Hier net zo, haal ook maar 117.

128 streams lukt al niet.

Ligt niet helemaal aan KPN, want met een andere phone lukt het wel.

Waarom zouden ze uitzending gemist geweigerd hebben, misschien dat iedereen er achter komt dat een iphone qua GPS en hsdpa eigenlijk een *****ding is ;)

Shorty007 06-09-09 11:58

2 Bijlage(n)
Hier ook, heb het 2 keer gemeten op 2 verschillende plaatsen.

AeronNL 06-09-09 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 347985)
Hier net zo, haal ook maar 117.

128 streams lukt al niet.

Ligt niet helemaal aan KPN, want met een andere phone lukt het wel.

Waarom zouden ze uitzending gemist geweigerd hebben, misschien dat iedereen er achter komt dat een iphone qua GPS en hsdpa eigenlijk een *****ding is ;)


Dus met dezelfde simkaart i een andere tel heb je wel de juiste snelheid?
Hmmm... dan moet er toch ergens een oplossing zijn?
Want bijvoorbeeld met Tmobile haal je wel de juiste snelheid....

Harley4 06-09-09 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 347988)
Dus met dezelfde simkaart i een andere tel heb je wel de juiste snelheid?
Hmmm... dan moet er toch ergens een oplossing zijn?
Want bijvoorbeeld met Tmobile haal je wel de juiste snelheid....

Dat zei ik niet, maar een 128 stream lukt wel.

ASNNetworks 06-09-09 13:32

Mensen....

Bestaande klanten hebben 128 en nieuwe klanten hebben 384...Dit komt omdat het sinds juli/augustus is veranderd van 128 naar 384...Voor de nieuwe klanten wordt het gelijk 384, bestaande klanten worden overgezet van 128 naar 384, maar dat gebeurt in fases...

Dus de een heeft nu sneller dan de ander, uiteindelijk heeft iedereen 384...

Als je echt sneller internet wilt moet je de Extra nemen, kost 15 euro en heb je 1mb...

En oja...het is MAXIMAAL 128, of 384 of 1mb...veel mensen verwachten dat ze ook daardwerkelijk de aangegeven snelheid behalen, maar dat is het maximum dat je theoretisch kan behalen...Praktijk wijkt echter altijd af wegens bereik etc..

AeronNL 06-09-09 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 348017)
Mensen....

Bestaande klanten hebben 128 en nieuwe klanten hebben 384...Dit komt omdat het sinds juli/augustus is veranderd van 128 naar 384...Voor de nieuwe klanten wordt het gelijk 384, bestaande klanten worden overgezet van 128 naar 384, maar dat gebeurt in fases...

Dus de een heeft nu sneller dan de ander, uiteindelijk heeft iedereen 384...

Als je echt sneller internet wilt moet je de Extra nemen, kost 15 euro en heb je 1mb...

En oja...het is MAXIMAAL 128, of 384 of 1mb...veel mensen verwachten dat ze ook daardwerkelijk de aangegeven snelheid behalen, maar dat is het maximum dat je theoretisch kan behalen...Praktijk wijkt echter altijd af wegens bereik etc..


Dat van die snelheidsverandering weet ik, maar ik was geen bestaande klant, ik heb sinds donderdag een abbonement op Hi, en sinds donderdag apart een eindeloos online bundel.

Ben dus een nieuwe klant en zou dus de 384 kb\s snelheid moeten hebben, wat ik dus niet heb.
118 kb\s max...

En dan zegt de klantenservice van Hi dat ze niets kunnen doen.
Dit kan toch niet zomaar....

Zou een restore van mijn iPhone iets uithalen?
Misschien ver gezocht maar toch...

ASNNetworks 06-09-09 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 348033)
Dat van die snelheidsverandering weet ik, maar ik was geen bestaande klant, ik heb sinds donderdag een abbonement op Hi, en sinds donderdag apart een eindeloos online bundel.

Ben dus een nieuwe klant en zou dus de 384 kb\s snelheid moeten hebben, wat ik dus niet heb.
118 kb\s max...

En dan zegt de klantenservice van Hi dat ze niets kunnen doen.
Dit kan toch niet zomaar....

Zou een restore van mijn iPhone iets uithalen?
Misschien ver gezocht maar toch...

Je zou dan eigenlijk inderdaad 384 moeten hebben. De klanten service zou hier wel wat aan kunnen doen. Ik denk persoonlijk dat ze de verkeerde hebben aangevinkt voor jou...(Ik werk zelf bij KPN in de winkel) Toen de nieuwe internetsnelheid kwam kon ik voor klanten 2 verschillende data abo's aanvragen, Surf&Mail Totaal (of Hi Eindeloos Online) en Surf&Mail Totaal 2009 (of Hi Eindeloos Online 2009). We hadden dus toen zowel de oude als de nieuwe in het systeem staan...

Zou dus zomaar kunnen dat ze je per ongeluk op de oude hebben gezet...

Een restore zou niks uit kunnen maken trouwens...

AeronNL 06-09-09 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 348035)
Je zou dan eigenlijk inderdaad 384 moeten hebben. De klanten service zou hier wel wat aan kunnen doen. Ik denk persoonlijk dat ze de verkeerde hebben aangevinkt voor jou...(Ik werk zelf bij KPN in de winkel) Toen de nieuwe internetsnelheid kwam kon ik voor klanten 2 verschillende data abo's aanvragen, Surf&Mail Totaal (of Hi Eindeloos Online) en Surf&Mail Totaal 2009 (of Hi Eindeloos Online 2009). We hadden dus toen zowel de oude als de nieuwe in het systeem staan...

Zou dus zomaar kunnen dat ze je per ongeluk op de oude hebben gezet...

Een restore zou niks uit kunnen maken trouwens...


Hmmmm...dat zou natuurlijk kunnen...
Ik ga morgenochtend maar meteen weer even bellen en vragen of alles wel goed staat.
Want ik weet zeker dat er iets niet helemaal in orde is, ik zou gewoon sneller moeten kunnen internetten.

Bedankt voor de tip, zal mijn bevindingen uiteraard even posten hier!

Harley4 06-09-09 17:33

117 was de normale snelheid vertelde mij de vriendelijke mevrouw van KPN met een 384 verbinding, zet mijn vinkje dan ook ff goed als je in een KPN winkel werkt kwekdert :D


ooofff de KPN staat gewoon keihard te liegen, dat kan natuurlijk ook

ASNNetworks 06-09-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 348089)
117 was de normale snelheid vertelde mij de vriendelijke mevrouw van KPN met een 384 verbinding, zet mijn vinkje dan ook ff goed als je in een KPN winkel werkt kwekdert :D


ooofff de KPN staat gewoon keihard te liegen, dat kan natuurlijk ook

Als je het tegen mij hebt:
Je denkt toch niet dat ik 'ff' gegevens ga lopen wijzigen....kwekdert (Als het idd daaraan ligt)

En het gaat natuurlijk ook om je bereik..Als je geen of slecht 3G bereik hebt, kun je natuurlijk nooit meer dan die 117 halen...

Harley4 06-09-09 17:48

Zit 500 meter van de juiste paal.

AeronNL 07-09-09 10:47

Zojuist weer even met de klantenservice gebeld en alles uitgelegd.
Ze hebben hem weer opnieuw erop gezet, en na de netwerkinstellingen opnieuw te hebben ingesteld en de simkaart even eruit en erin te hebben gedaan maar weer eens geprobeerd de snelheid te checken.

Maar helaas... geen enkele verandering...

Rest mij niets anders dan straks weer te bellen om de bundel op te zeggen, want alleen al een mailtje met bijlage sturen duurt een eeuwigheid.

Erg jammer dit, wellicht een idee om dat *** abonnement af te kopen en ergens anders een nieuwe te nemen, want dit gaat helemaal nergens over!

Iedereen bedankt voor de tips!

lakie21 21-09-09 14:38

Iemand al een idee hoeveel de FUP bij KPN HI is?

KPN 27-09-09 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 354669)
Iemand al een idee hoeveel de FUP bij KPN HI is?

Bij KPN/Hi mag je zoveel gebruiken als je wilt. Als je 10x het gemiddelde van alle gebruikers hebt verbruikt (verschilt dus elke maand) dan kun je gewoon blijven internetten, ZONDER dat het extra kost.
Je wordt dus NIET afgesloten meer na x-tal waarschuwingen. Je snelheid wordt echter wel voor die maand verlaagd naar 128kpbs..

Dit geldt echter voor de internet abo's vanaf 1 juli 2009. Als je nog een oud abo hebt, dus van voor 1 juli 2009 en je bent nog NIET overgezet naar de nieuwe snelheid en voorwaardes, dan geld het anders. Dan mag je niet meer dan 10x het gemiddelde, en als je die na 2 waarschuwingen hebt overschreden wordt je afgesloten.

AeronNL 07-10-09 22:12

Even een kleine update:

Ik wilde internet toch niet missen op mijn iPhone, en voor de rest ben ik tevreden over Hi, dus ik besloot gisteren om mijn eindeloos online om te zetten naar eindeloos online Xtrasnel.
Zojuist is die verandering doorgevoerd en ik moet zeggen:
Wat een enorm verschil!
Waar ik eerst 118 kb dl haalde, haal ik nu 945 kb dl, en eerst 55 ul en nu 165 ul.
Ik weet het, het komt nog steeds niet in de buurt van tmobile of vodafone, maar dit is voor mij snel genoeg, youtube gaat snel, bijlagen in de mail versturen gaat snel.
Kortom, ik ben helemaal tevreden met de overstap.

Aanrader voor iedere Hi gebruiker!

Shorty007 08-10-09 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 362343)
Even een kleine update:

Ik wilde internet toch niet missen op mijn iPhone, en voor de rest ben ik tevreden over Hi, dus ik besloot gisteren om mijn eindeloos online om te zetten naar eindeloos online Xtrasnel.
Zojuist is die verandering doorgevoerd en ik moet zeggen:
Wat een enorm verschil!
Waar ik eerst 118 kb dl haalde, haal ik nu 945 kb dl, en eerst 55 ul en nu 165 ul.
Ik weet het, het komt nog steeds niet in de buurt van tmobile of vodafone, maar dit is voor mij snel genoeg, youtube gaat snel, bijlagen in de mail versturen gaat snel.
Kortom, ik ben helemaal tevreden met de overstap.

Aanrader voor iedere Hi gebruiker!

Wauww... :D
En hoe duur is die dan?? Betaal nu 9,95 per maand voor eindeloos online.

AeronNL 08-10-09 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 362429)
Wauww... :D
En hoe duur is die dan?? Betaal nu 9,95 per maand voor eindeloos online.

De Xtrsnel bundel is 14,95, dus maar 5 euro meer.
Maar zeker z'n geld waard!

Ik bsloot de gok te nemen omdat ik de bundel los heb aangevraagd, en niet bij mijn abbonement, zodat ik de eindeloos online Xtrasnel bundel per maand op kan zeggen :D

Ik zou zeggen, zeker overstappen!:)

Michel15 08-10-09 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 362458)
De Xtrsnel bundel is 14,95, dus maar 5 euro meer.
Maar zeker z'n geld waard!

Ik bsloot de gok te nemen omdat ik de bundel los heb aangevraagd, en niet bij mijn abbonement, zodat ik de eindeloos online Xtrasnel bundel per maand op kan zeggen :D

Ik zou zeggen, zeker overstappen!:)

Klopt, maar het is toch van de zotte als je dit wel bij het abonnement hebt aangevraagd, je niet kunt upgraden.

Daarom heb ik KPN vaarwel gezegd

Harley4 08-10-09 11:32

Zojuist ook naar xtra snel omgezet, kan gewoon hoor met lopende abbo. (KPN)

lakie21 08-10-09 12:15

Op zich is xtra snel wel heel aardig. Zit nu alleen op een dataverbruik van rond de 1 gb per maand. Gelukkig nog geen waarschuwing gehad.

AeronNL 08-10-09 12:21

Volgens mij kun je indd gewoon vanuit een abonnement upgraden.
Extra geld voor Hi, dus waarom zouden ze dit niet doen?

Ik denk dat 1 gb niet eens zo heel veel is hoor, ze gaan uit van het gemiddelde, en ik denk dat de meeste mensen wel meer verbuiken per maand.
Volgens mij is die hele FUP een beetje overtrokken.

Maar goed, ik ben nieuw bij Hi, dus wie weet krijg ik straks ook een sms met een waarschuwing! (Hoop het niet!)


@Harley: Wat zijn jouw bevindingen?

lakie21 08-10-09 12:26

Ik hoop het ook niet. Uitzending gemist en simplify music trekken aardig wat mbtjes.

Shorty007 08-10-09 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 362518)
Op zich is xtra snel wel heel aardig. Zit nu alleen op een dataverbruik van rond de 1 gb per maand. Gelukkig nog geen waarschuwing gehad.

Hanteer HI kpn een limiet dan?? Nee toch?

Harley4 08-10-09 12:33

fair use van 10 keer het gemiddelde gebruik, kreeg afgelopen maand al een sms waarschuwing met 250mb verbruik :confused: met surf & mail totaal.

Heb wel eens eerder pas een waarschuwing gehad ver over de 1 Gb.

Wordt vannacht pas omgezet, dus bevindingen wordt morgen.

Michel15 08-10-09 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 362519)
Volgens mij kun je indd gewoon vanuit een abonnement upgraden.
Extra geld voor Hi, dus waarom zouden ze dit niet doen?

Dat dacht ik dus ook, maar mijn internetabonnement liep nog 10 maanden en deze wilde ze niet upgraden. Raar maar waar.

Extra geld, argument maakte geen indruk bij de KS :mad:

AeronNL 08-10-09 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 362541)
Dat dacht ik dus ook, maar mijn internetabonnement liep nog 10 maanden en deze wilde ze niet upgraden. Raar maar waar.

Extra geld, argument maakte geen indruk bij de KS :mad:


Dat is inderdaad echt belachelijk!
Welke provider heb je nu?

Michel15 08-10-09 13:49

Ben gelijk overgestapt naar Vodafone.

Wat een verademing, gewoon 1 internetabonnement en niet zoals bij KPN 3 abonnementen.

En sneller ook nog, max 3.6 Mbps


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.